نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1DM

بررسی میکروفون یقه ای Boya BY-M1DM

میکروفون بویا مدل BY-M1DM میکروفون یقه ای با کیفیت و محصول جدید، پرفروش و پرطرفدار شرکت بویا می باشد. بویا یکی از تولیدکنندگان شناخته شده میکروفون های معمولی و حرفه ای در انواع مختلف می باشد و قابلیت اتصال به دوربین های DSLR و انواع گوشی های موبایل را دارد. وزن این میکروفون 68 گرم و در ابعاد 152*114*60 میلی متری بسته بندی شده است. فرکانس پاسخ آن 65 هرتز ~ 18 کیلوهرتز، حساسیت آن 30 دسی بل و محدوده دینامیکی آن 74 دسی بل یا بالاتر است. درگاه ارتباطی این میکروفون جک 3.5 میلی متری بوده و دارای دو گیرنده صدا می باشد.

ویژگی های میکروفون بویا مدل BY-M1DM

میکروفون بویا BY-M1DM دو میکروفون است که با یک آداپتور 3.5 میلی متری به تمام دستگاه های ضبط از جمله گوشی های هوشمند، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری، ضبط صدا، کامپیوتر و غیره متصل می شوند. این دستگاه از دو میکروفون همه جهته تشکیل شده است که با یک کابل 4 متری به هم متصل شده اند و برای مصاحبه، ارائه، پخش پادکست، پخش اینترنتی و هر موقعیت دیگری که به بیش از یک میکروفون نیاز است عالی است. سیم اتصال دو میکروفون 2.8 متر طول دارد و با گیره به لباس فرد متصل می شود.

کیسه صدا BY-M1DM

میکروفون بویا مدل BY-M1DM می تواند صدایی با کیفیت بالا ضبط کند و با باتری LR44 تغذیه می شود. دیافراگم این میکروفون 2.1 اینچ است. برای جلوگیری از نویز ناشی از باد، قسمت فرستنده این میکروفون مجهز به صفحه نمایش است. تبدیل پورت خروجی 6 میلی متری، گیره، دستی و کیف حمل از دیگر لوازم جانبی این میکروفون است.

قیمت میکروفون بویا مدل BY-M1DM

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1DM در نمایندگی بویا همانند سایر محصولات فروشگاه های اینترنتی بستگی به دوره دارد و با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رسد. لطفا در صورت تغییر ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون بویا مدل BY-M1DM با نمایندگی محصولات بویا با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1DM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1DM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه