نقد و بررسی گیره نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95

نمایش ویدیو برای موبایل و تبلت

با گسترش گسترده شبکه های اجتماعی، نیاز به تثبیت کننده ها و پایه های موبایل و تبلت برای عکاسی و عکاسی حرفه ای بیشتر احساس می شود. ساده ترین راه برای گرفتن عکس های سلفی استفاده از سه پایه های دوربین است اما برای استفاده از این سه پایه ها باید پایه تلفن همراه روی آن ها نصب شود.

مشخصات نگهدارنده

این براکت از فلز و پلاستیک قالب‌گیری شده بادوام برای نگه‌داشتن تلفن همراه بر روی مونوپادها و سه پایه‌های مختلف عکاسی با پیچ استاندارد 1.4 اینچی طراحی شده است. علاوه بر این، این مدل دارای پدهای ابری و پلاستیکی است که از گوشی و تبلت شما در برابر خط و خش محافظت می کند. اگر به عکاسی با موبایل علاقه دارید، می توانید با استفاده از این گیره گوشی موبایل خود را روی مونوپاد یا سه پایه نصب کنید و عکس هایی بدون لرزش بگیرید.

قیمت پایه تبلت و موبایل

قیمت استند موبایل و تبلت در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی مانند سایر محصولات فروشگاه به نرخ ارز بستگی دارد و قیمت پایه تبلت و موبایل نیز بسته به نرخ ارز متغیر خواهد بود. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید پایه گوشی موبایل و یا دریافت قیمت به روز پایه موبایل و تبلت با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیره نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیره نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه