نقد و بررسی سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل Unimat D-909 Tranformer

بررسی سه پایه Unimat D-909

سه پایه مدل Unimat D-909 Transformer وزنی در حدود 230 گرم دارد. این پایه از پلاستیک سخت ساخته شده و برای نگهداری گوشی های موبایل تا 6 اینچ و کوچکتر مناسب است. نگهدارنده تلفن همراه در این سه پایه قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. دهانه نگهدارنده تلفن همراه در این پایه در حالت عادی 54 میلی متر و اگر آن را تا انتها باز کنید 88 میلی متر است. بنابراین برای استفاده از آن باید در نظر داشته باشید که سایز گوشی موبایل شما کمتر از 54 میلی متر یا بیشتر از 88 میلی متر نباشد. در این مدل محصول یونیمت سه پایه ضد لغزش وجود دارد. ارتفاع این پایه ها در حالت بسته ۲۶ سانتی متر و در حالت باز ۳۵ سانتی متر می باشد. هر کدام از این پایه ها تا 45 درجه خم می شوند و می توانید بنا به نیاز خود آنها را باز یا بسته کنید.

مشخصات سه پایه Unimat مدل D-909

توجه داشته باشید که با کمک این سه پایه علاوه بر موبایل می توانید دوربین های سبک و حتی مونوپادها را به صورت ثابت قرار دهید و برای عکاسی بهتر از آنها استفاده کنید. البته برای قرار دادن دوربین یا مونوپاد در این پایه باید گیره نگهدارنده گوشی همراه را از روی سه پایه جدا کنید. پس از باز کردن براکتی که تلفن همراه را در این پایه قرار می‌دهد، می‌توانید دوربین یا مونوپاد را با استفاده از پیچ استاندارد ¼ اینچی روی آن به پایه متصل کنید. این سه پایه وزن سبکی دارد و ابعاد آن برای استفاده روی میز مناسب است. با سه پایه ترانسفورماتور Unimat مدل D-909 بدون تکان دادن عکس های باکیفیت بگیرید و آنها را به یادگار نگه دارید.

قیمت سه پایه Unimat D-909

سه پایه ساپورت ترانسفورماتور یونیمت مدل D-909 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات یونیمت موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات دارد. در این فروشگاه لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه و تک پایه و یا دریافت قیمت به روز سه پایه D-909 با نمایندگی محصولات Unimat فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل Unimat D-909 Tranformer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل Unimat D-909 Tranformer"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه