قوانین اجاره خودرو در ترکیه

برای اجاره خودرو در استانبول شرایط و مدارک مورد نیاز برای گردشگران و افراد مقیم ترکیه متفاوت است. افراد می توانند با تهیه مدارک لازم و مراجعه به سایت شعبه کرایه خودرو سعادت در استانبول نسبت به رزرو خودرو بدون راننده اقدام کنند. ارسال مدارک از طریق ثبت نام و یا ارسال از طریق واتس اپ امکان پذیر است. برای اجاره خودرو با شرکت مهاجرتی شاهان همراه باشید.

قوانین اجاره خودرو در ترکیه

مدارک مورد نیاز متقاضیان اجاره خودرو ایرانی در استانبول

حداقل 21 سال سن

تصویر گواهینامه بین المللی به همراه گواهینامه ایرانی.

عکس پاسپورت

تهیه بلیط هواپیما برای تحویل خودرو در فرودگاه استانبول

پرداخت اجاره ماشین در ترکیه و سپرده تضمینی

نکات مهم برای شرایط اجاره خودرو در استانبول

با امضای قرارداد اجاره خودرو یک نسخه از آن که کاملا الکترونیکی است برای شما ارسال می شود. ما در سعادت رانت از هیچ کاغذی در تمامی شعب ایران، امارات و ترکیه برای کمک به محیط زیست استفاده نمی کنیم.

اگر مقیم ایران هستید، باید با مراجعه به یکی از شعبه های مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی برای مجوز بین المللی خود اقدام کنید.

پرداخت ودیعه تضمینی: سپرده تضمینی در اصل پولی است که در پایان قرارداد اجاره و پس از بازگرداندن خودرو و پس از رفع تخلفات رانندگی، جریمه رانندگی به نام ضمانت به شرکت اجاره خودرو پرداخت می کنید. برای خسارات جزئی این مبلغ کسر شده و موجودی طبق مدارک و فاکتور تایید شده به حساب شما در ایران یا استانبول برگردانده می شود.

شما می توانید به هر ارزی اعم از لیر ترکیه، تومان ایران، دلار یا یورو و یا حتی بیت کوین و USDT به صورت حضوری یا حضوری از طریق شعبه سعادت رنت تهران و یا در حین تحویل خودرو در استانبول، ودیعه خودروی اجاره ای و خودروی کرایه خود را پرداخت کنید.

اگر سایر مسافران شما نیز تصمیم به رانندگی دارند، باید شناسنامه و گواهینامه آنها را ارسال کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در استانبول برای ساکنین ترکیه

21 سنا

ارائه گواهینامه رانندگی ترکیه

کپی کارت اقامت ترکیه

پاسپورت ترکیه داشته باشید

پرداخت ودیعه + مبلغ کرایه ماشین

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در استانبول برای گردشگران غیر ایرانی و غیر ترک

21 ساله

گواهینامه رانندگی بین المللی

ویزای توریستی ترکیه

عکس پاسپورت با اعتبار 6 ماه

پرداخت کرایه ماشین + واریز نقدی

قرارداد اجاره خودرو در استانبول به صورت رسمی در دو نسخه تهیه و ارسال شده است. این سند حاوی جزئیاتی مانند اطلاعات راننده، مشخصات خودرو، تجهیزات اختیاری، پوشش بیمه، زمان و مکان تحویل یا بازگشت خودرو است.

نحوه اجاره ماشین با سعادت رنت در استانبول

پس از تهیه مدارک می توانید از طریق این صفحه سفارش خود را به صورت آنلاین تکمیل و با ثبت نام در سایت مدارک خود را آپلود نمایید. بدون نیاز به تماس پس از سفارش آنلاین؛ تیم ما در عرض 3 ساعت با شما تماس خواهد گرفت اگر نمی توانید سند را به صورت آنلاین آپلود کنید، منتظر بمانید تا تیم ما با شما تماس بگیرد تا سند را از طریق واتس اپ ارسال کنید.

شرایط اجاره ماشین در ترکیه

حداقل 21 سال سن

اصل گواهی ترکیه، ایران یا کشور مبدا گردشگر

گواهینامه رانندگی بین المللی (برای افراد غیر مقیم ترکیه)

کپی پاسپورت ترکیه یا کارت شناسایی راننده

پیش پرداخت + مبلغ کرایه ماشین

شرایط بیمه کرایه ماشین در استانبول

بیمه کرایه خودرو در شرکت اجاره خودرو متفاوت است و انتخاب بیمه مناسب می تواند هزینه های مالی شما را در صورت بروز حادثه کاهش دهد. پوشش بیمه ای که جزء استاندارد تمامی اجاره خودروها است، حداقل پوشش و سرمایه گذاری را فراهم می کند. این پوشش به شرح زیر است. لازم به ذکر است که هزینه های مربوط به ترک شبانه خودرو به دلیل آسیب یا توقف پلیس توسط مشتری پرداخت می شود و در صورت اهمیت از ودیعه کسر می شود.

کمک های جاده ای پیشرفته (ERA)

تعهد امنیتی شرکت (SSP)

بیمه کامل در برابر سرقت

بیمه شخص ثالث (ALI)

مراحل آسان برای اجاره ماشین در استانبول

کلیه رزروها و سفارشات شما بصورت آنلاین و تایید شده توسط شعبه مرکزی (تهران) می باشد.

ابتدا از طریق سایت با قیمت و واریزی مشخص شده خودرو مورد نظر را انتخاب کنید. تمام اطلاعات خودرو کاملا به روز است. اکنون بدون پرداخت هزینه اضافی رزرو کنید. پس از درخواست رزرو، کارشناسان ما در کمتر از 3 ساعت برای تایید نهایی فاکتور و مدارک هویتی با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال مدارک مورد نیاز شامل (گواهی بین المللی + پاسپورت + پاسپورت) با ارسال پنل کاربری خود به سادات رانت و ارسال از طریق پیام یا واتساپ

نوع پرداخت را انتخاب کنید: پرداخت به ریال یا لیر هنگام تحویل خودرو

تایید نهایی قرارداد بین شما و کارشناس فروش اجاره سعادت می باشد

آخرین مرحله تحویل خودرو به محل مورد نظر است که با هزینه جداگانه انجام می شود. حضور فرد مشخص شده در قرارداد الزامی است و قرارداد باید به امضای وی برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قوانین اجاره خودرو در ترکیه" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قوانین اجاره خودرو در ترکیه"، کلیک کنید.