بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون

بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون

استفاده از دمنوش‌‌‎های گیاهی و طبیعی در بین مردم بسیار پرطرفدار و محبوب است به طوری که در چند سال اخیر تعداد سفارش و خرید این محصولات رشد صعودی و چشمگیری را داشته است.

بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون

دمنوش مصفی خون دکتر بیز شاهتره در فروشگاه آقای بیز دارای خاصیت تصفیه کنندگی خون، محافظت و پاکسازی از کبد و… است که برای تمامی افراد در رده‌سنی مختلف قابل استفاده و کاربردی است.

از مزایا استفاده از این دمنوش می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود کبد چرب، پاکسازی خون و… اشاره کرد. از این محصول در استفاده شخصی و خانگی، کافی‌شاپ‌ها و… بسیار استفاده می‌شود.

در ادامه با ما همراه باشید و از مشخصات دمنوش مصفی خون ستین، عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن، شیوه استفاده و سایر مشخصات این محصول مطلع شوید.

شربت مصفای خون که با نام شربت اخلاط ثلاثه نیز شناخته می‌شود، فرآورده‌ای از شرکت داروسازی نیاک است و مبتنی بر دانش طب سنتی ایران است. این داروی گیاهی عمل تصفیه خون را به روش سنتی انجام می‌دهد و همچنین عملکرد قلب، مغز و کبد را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، داروی مصفای خون سلامتی عروق را تضمین کرده و سبب پیشگیری از سرطان و عوارض پیری می‌شود. دستیابی به تمام این مزایا در گروی رعایت بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون و روش صحیح مصرف آن است. در این مطلب به معرفی شربت مصفای خون پرداخته و بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون را توضیح می‌دهیم.

خرید دمنوش مصفی خون شاهتره دکتر بیز

معرفی شربت مصفای خون

شربت مصفای خون یک شربت با ترکیبات کاملاً گیاهی است که به طور کاملاً مؤثر، با دفع اخلاط سودا، صفرا و بلغم، تصفیه خون را به روش توصیه شده در طب سنتی انجام می‌دهد. شربت مصفای خون از جمله داروهای پرکاربرد در طب سنتی ایران است که علاوه بر دفع اخلاط، قلب، مغز، کبد و عروق را قوت می‌بخشد.

همچنین، مهم است بدانید که مصرف شربت تونیک مصفای خون یا شربت اخلاط ثلاثه، از آنجا که حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و آنتوسیانین‌ها و ترکیباتی است که بهبود عملکرد قلب و مغز را تسهیل می‌کنند، می‌تواند از بروز سرطان و عوارض پیری جلوگیری کرده و به پایداری و تقویت عروق و رگ‌های خونی کمک کند.

اگر شما هم به دنبال یک محصول گیاهی برای تصفیه خون به روش طب سنتی هستید و می‌خواهید از یک محصول دمنوش لاغری setin که دارای مجوز از وزارت بهداشت استفاده کنید تا از سلامت و بهداشتی بودن آن مطمئن باشید، این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته برای بهره‌مندی از مزایای این دارو، باید بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون را رعایت کنید.

فواید شربت مصفای خون

  • خون و مجاری عروقی را تصفیه می‌کند.
  • قلب و اعصاب را تقویت می‌کند.
  • تقویت کننده و پایدار کننده عروق است.
  • از سرطان و عوارض پیری پیشگیری می‌کند.

اگر می‌خواهید از این مزایای شربت مصفای خون بهره‌مند شوید، لازم است نحوه مصرف صحیح و همچنین بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون را بدانید. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در مورد دمنوش مصفی خون بیز برای ترک اعتیاد ارائه می‌دهیم.

ترکیبات

ترکیبات اصلی شربت مصفای خون عبارتند از:

  1. چوب چینی: این گیاه به عنوان دافع خلط بلغم مفید بوده و برای رفع مشکلاتی مانند سردی و مشکلات مفصلی کاربرد دارد.
  2. گل گاوزبان: این گیاه دارای خواص گرم و تر تا معتدل است و به تقویت اعصاب و قلب کمک می‌کند. استفاده از گل گاوزبان در شربت اخلاط ثلاثه نیز خواص تصفیه خونی دارد.
  3. بادرنجبویه: این گیاه برای تقویت قلب و بهبود عملکرد آن استفاده می‌شود.
  4. شاهتره: شاهتره برای دفع صفرا بسیار مؤثر است و همچنین بهبود بیماری‌های کبدی را تسهیل می‌کند.
  5. گل محمدی: این گل آرامبخش و تقویت کننده قلب و مغز است. همچنین، خاصیت ضد افسردگی دارد و برای تمیزی معده و سیستم گوارشی مفید است.
  6. کرفس: کرفس نیز یکی دیگر از ترکیبات شربت اخلاط ثلاثه است که بهبود فرآیند دفع بلغم را تسهیل می‌کند و رطوبت اضافی را از بدن دفع می‌کند.
  7. کاسنی: این گیاه برای دفع صفرا و کمک به عملکرد کبد استفاده می‌شود و به همین دلیل در شربت اخلاط ثلاثه استفاده می‌شود.
  8. تمر هندی: تمر هندی دارای خواصی است که بهبود گوارش و دفع اخلاط صفراوی از بدن را تسهیل می‌کند.

قیمت دمنوش مصفی خون بیز

نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون

شربت مصفای خون را باید روزانه 2 تا 3 بار و هر بار 15 تا 20 میلی لیتر مصرف کنید. دقت داشته باشید که هر یک قاشق غذاخوری از این شربت، معادل حدود 15 میلی لیتر و هر قاشق چایخوری معادل حدود 5 میلی لیتر است.

بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون، بعد از غذا و به فاصله یک تا دو ساعت بعد از وعده غذایی است. یعنی اولین وعده این شربت را باید 2 ساعت بعد از صرف صبحانه استفاده کنید. وعده دوم را نیز باید 1 ساعت قبل از ناهار مصرف کرده وعده سوم را بین دو وعده غذایی ناهار و شام استفاده کنید. رعایت بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون باعث می‌شود تا بهترین نتیجه را از مصرف این دارو تجربه کنید.

چرا رعایت بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون مهم است؟

رعایت بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون یا هر داروی دیگری، اهمیت بسیاری دارد. هر دارویی دارای زمانی است که برای بهینه‌سازی اثربخشی آن باید مصرف شود. ممکن است برخی از ترکیبات دارای زمان‌بندی خاصی باشند که برای فعالیت بهتر آنها باید در زمان‌های خاصی مصرف شوند. رعایت این زمان مصرف به شما کمک می‌کند تا از بهترین اثربخشی ممکن از شربت مصفای خون بهره‌مند شوید. همچنینن، زمان مصرف متناسب با فرآیند جذب و هضم مواد موجود در شربت مصفای خون است. با رعایت بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون، می‌توانید فرآیند هضم و جذب ترکیبات موجود در این دارو را بهبود بخشید

علاوه بر این هر دارویی ممکن است تأثیرات جانبی خاص خود را داشته باشد. با رعایت زمان مصرف مناسب، ممکن است بتوانید از حداقل شدن تاثیرات جانبی و افزایش تحمل بدن نسبت به شربت مصفای خون بهره‌مند شوید.

در این مطلب به معرفی شربت مصفای خون پرداختیم و فواید آن را شرح دادیم. این داروی گیاهی بترکیبات شربت مصفای خون  ( صافی کامپاند)

  • چوب چینی: این گیاه برای دفع خلط بلغم از بدن مفید بوده و می تواند مشکلاتی همچون سردی و مشکلات مفصلی و … را برطرف کند.
  • گل گاوزبان: طبیعت گرم و تر تا معتدل داشته که به تقویت اعصاب و قلب کمک می کند. گاوزبان مصرفی در شربت اخلاط ثلاثه مصفی خون همچنین اثر تصفیه کننده خون دارد.
  • بادرنجبویه: برای تقویت قلب و بهبود عملکرد آن کاربرد دارد.
  • شاهتره: برای دفع صفرا کاربرد فراوانی داشته و همچنین باعث بهبود بیماریهای کبدی می شود.
  • گل محمدی (ص): آرامبخش و تقویت کننده قلب و مغز است. همچنین ضد افسردگی بوده و برای پاکسازی معده و گوارش کاربرد دارد.
  • کرفس: کرفس از دیگر ترکیبات شربت اخلاط ثلاثه است که باعث بهبود روند دفع بلغم شده و رطوبات اضافی را از بدن خارج می کند.
  • کاسنی: برای دفع صفرا و کمک به عملکرد کبد مصرف می شود و به همین منظور در شربت اخلاط ثلاثه قرار گرفته است.
  • تمر هندی: تمر هندی دارویی مناسب برای بهبود گوارش و دفع اخلاط صفراوی از بدن است.
  • تخم خیار: یکی دیگر از ترکیبات شربت مصفای خون است که برای درمان سوءمزاج صفراوی کاربرد دارد.
  • آلو بخارا: آلو بخارا ضمن بهبود عملکرد کبد، باعث سم زدایی و دفع رسوبات اخلاط از بدن می شود و بدین منظور در شربت مصفای خون نیاک بکار رفته است.
  • زرشکتصفیه کننده خون بوده و باعث رفع مشکلات خستگی مزمن می شود.
  • ریوند چینیکاربرد ریوند چینی در شربت مصفای خون به منظور تحریک فعالیت کبد و سایر اجزای دستگاه گوارش جهت دفع سریعتر اخلاط ناسالم می باشد.
  • عناب: حاوی مقدار زیادی ویتامین C و املاح معدنی می باشد. عناب برای خونسازی و تصفیه خون و رفع خستگی، بیماریهای کبدی و آرامش اعصاب استفاده می شود.
  • سه پستان: سپستان طبع معتدل داشته و باعث رفع سوءهاضمه و مشکلات گوارشی می شود.
  • سنا: سنا مسهل است و میتواند به خروج مواد مضر و رسوبات اخلاط ثلاثه کمک کند. از سنا معمولا برای درمان یبوست استفاده می شود و استفاده از آن در ترکیب شربت اخلاط ثلاثه به منظور تسهیل خروج مواد غذایی فاسد از طریق مدفوع است.
  • عسل: عسل با دارا بودن طبع معتدل می تواند اخلاط ثلاثه بدن را تعدیل نموده و بسیاری از مشکلات سلامتی را برطرف نماید.
  • آب

موارد مصرف شربت اخلاط ثلاثه 

  • تصفیه کننده خون و مجاری عروقی
  • مقوی قلب و اعصاب
  • تقویت کننده و پایدار کننده عروق
  • پیشگیری از سرطان و عوارض پیری

مقدار و نحوه مصرف شربت مصفای خون نیاک

روزانه 2 تا 3 بار و هر بار 15 تا 20 میلی لیتر از شربت استفاده کنید.

لازم است بدانید که هر یک قاشق غذاخوری شربت معادل حدود 15 میلی لیتر و هر قاشق چایخوری معادل حدود 5 میلی لیتر است.

بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون

بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون معمولا به فاصله یک تا دو ساعت از هر وعده غذایی است.

به این صورت که 2 ساعت بعد از صبحانه می توانید اولین وعده شربت را استفاده کنید.

وعده دوم را 1 ساعت قبل از ناهار استفاده کنید و وعده سوم را هم بین ناهار و شام میل نمایید.

عوارض جانبی

تا کنون عوارض خاصی برای شربت اخلاط ثلاثه مصفای خون نیاک گزارش نشده است.

موارد منع مصرف شرت اخلاط ثلاثه

در صورت بروز حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده بهتر است که آنرا مصرف نکنید و در صورت تمایل به ادامه مصرف با پزشک مشورت کنید.

توصیه و احتیاطات

به دلیل وجود ترکیبات گیاهی، ممکن است بعضی اوقات اندکی رسوب در کف شیشه شربت مشاهده شود.

ایجاد رسوب اندک در ته بطری در شربت های گیاهی عادی است و از نشانه های طبیعی و گیاهی بودن شربت است.

در صورت مشاهده چنین موردی باید بطری را قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.

رای تصفیه خون و مجاری عروقی به کار رفته و همچنین اخلاط سودا، صفرا و بلغم را دفع می‌کند. اگر می‌خواهید از مزایای این داروی گیاهی بهره‌مند شوید، باید بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون و نحوه صحیح مصرف آن را رعایت کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین زمان مصرف شربت مصفای خون"، کلیک کنید.