تشکیل سازمان های مردم نهاد جدید به حل مشکلات جامعه منجر شود

تشکیل سازمان های مردم نهاد جدید به حل مشکلات جامعه منجر شود

اکسکو/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: تشکیل سازمان های مردم نهاد جدید باید به حل بخشی از مشکلات مبتلابه جامعه منجر شود.

تراب محمدی امروز در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان بر ضرورت بهره گیری از اشخاص توانمند و با انگیزه در تشکیل سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد فعالیت خود را در سطح محلی آغاز کنند و به تناسب افزایش توانمندی های خود، گستره فعالیت را توسعه دهند.

وی اضافه کرد: ظرفیت ها و توانمندی متقاضیان تشکیل سازمان های مردم نهاد در کمیته ها و کارگروه های کارشناسی به دقت بررسی شود.

در این جلسه پرونده 6 سازمان مردم نهاد جدید بررسی شد که چهار فقره تایید و 2 فقره برای بررسی بیشتر به جلسه کارشناسی ارجاع داده شد.

به گزارش اکسکو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه همچنین حکم اعضای شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان توسط سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعطا شد. 

پایان خبر اکسکو

تشکیل سازمان های مردم نهاد جدید به حل مشکلات جامعه منجر شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل سازمان های مردم نهاد جدید به حل مشکلات جامعه منجر شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل سازمان های مردم نهاد جدید به حل مشکلات جامعه منجر شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه