ملی پوش تنیس: در آستانه مسابقه مهم دیویس کاپ فدراسیون بلاتکلیف است/ انتظاری نداشته باشند

ملی‌پوش تنیس: در آستانه مسابقه مهم دیویس کاپ فدراسیون بلاتکلیف است/ انتظاری نداشته باشند

ملی پوش تنیس ایران گفت: تیم تدارکات خوبی برای مسابقات دیویس کاپ نداشت و انتظاری از ما نداشته باشند.

به گزارش اکسکو، تیم ملی تنیس ایران آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه پشت سر گذاشت. در این مسابقات تیم ایران با ترکیب امیرحسین بادی، حمیدرضا نداف، سامیار الیاسی، علی یزدانی و سینا مقیمی شرکت می کند. 

مسابقات به میزبانی اردن در دو گروه برگزار می شود و نفر اول هر گروه راهی گروه 2 جهانی خواهد شد.

حمیدرضا نداف در مورد  اینکه به نظر می رسد تیم ملی  خیلی خوب آماده نشده است، بیان کرد: بله همینطور است.  مسابقات در زمین هاردکورت برگزار می شود که متفاوت از خاک است. در نظر داشتیم در مسابقات فیوچرز شرکت کنیم اما شرایط فراهم نشد. در دوره های گذشته همیشه قبل از مسابقات دیویس کاپ بچه ها در مسابقات شرکت می کردند تا بتوانند در شرایط مسابقه باشند اما در این دوره نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: می خواستم در زمین هاردکورت تمرین کنیم. یک باشگاهی بیرون از تهران این زمین را داشت اما با فدراسیون همکاری نکرد. تنها ایران مال یک زمین هاردکورت دارد که فعلاً در همین زمین تمرین می کنیم. باید به اردن برویم. البته هنوز ویزا نیامده است و شرایط سخت است. هیچ انتظاری از این تیم نداشته باشند چون رقابت ما هم در  سخت ترین گروه است.

نداف در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون در آستانه مسابقات دیویس کاپ گفت: آقای عزیزی می توانست هنوز رییس باشد و نمی دانم چرا سرپرست گذاشتند. در آستانه مسابقه به این مهمی فدراسیون بلاتکلیف است و همین مسیله ضربه بزرگی به ما زد.

پایان خبر اکسکو

ملی پوش تنیس: در آستانه مسابقه مهم دیویس کاپ فدراسیون بلاتکلیف است/ انتظاری نداشته باشند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملی پوش تنیس: در آستانه مسابقه مهم دیویس کاپ فدراسیون بلاتکلیف است/ انتظاری نداشته باشند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملی پوش تنیس: در آستانه مسابقه مهم دیویس کاپ فدراسیون بلاتکلیف است/ انتظاری نداشته باشند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه