شنا در مخازن سدها ممنوع است

شنا در مخازن سدها ممنوع است

اکسکو/گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان به دلیل خطر غرق شدگی شهروندان برای چندمین بار در خصوص خطر شنا در مخازن سدها و تاسیسات آبی در گلستان هشدار داد.

رییس گروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گلستان صبح جمعه 11 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم و گردشگران از ورود و یا شنا در مخازن سدها و تاسیسات آبی استان خودداری کنند.

جمشید بهمنی بیان کرد: تاسیسات آبی مانند سدها، آب بندان ها، رودخانه ها، نهرهای طبیعی و احداثی، کانال های آبیاری و زهکشی و سایر مجاری و مخازن آبی محل مناسبی برای شنا نیستند. 

وی اضافه کرد: اجسام سفت و نوک تیز در تاسیسات آبی، شنا در این مخازن را مخاطره آمیز می کند. 

بهمنی افزود: به دلیل ویژگی های خاص تاسیسات آبی مانند کانال های آبیاری و زهکشی و حوضچه های تغذیه مصنوعی و استخـرهای ذخیره ی آب و سدها، شنا کردن در این تاسیسات خطرناک است و احتمال غرق شدن را در پی دارد.

رییس گروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: درصورت مشاهده با متخلفان برابر مقررات برخورد می شود.

پایان خبر اکسکو

شنا در مخازن سدها ممنوع است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شنا در مخازن سدها ممنوع است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شنا در مخازن سدها ممنوع است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه