مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می شناسند

مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می‌شناسند

اکسکو/آذربایجان شرقی مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می شناسند و تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت نشان داد ملت در همه حال قدردان مسیولان باکفایت و پر تلاش خود هستند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این مرحله از اقتدار و پیشرفت هزینه های سنگین و بسیار زیادی را متحمل شده است.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: شهدای خدمت، شهدای گرانقدر و گران سنگی بودند که هر کدام به عنوان افتخار نظام اسلامی به حساب می آمدند.

وی در ادامه به عشق و علاقه مردم به شهید آل هاشم اشاره و خاطرنشان کرد: شهید آل هاشم در همه اردوهای جهادی حاضر بود و تفریحات وی در طلاییه، فکه، جزایر مجنون و شلمچه خلاصه می شد.

مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی به اقدامات شهید آل هاشم در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: آیت الله آل هاشم بعد از انتصاب به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی کارهایی انجام داد که قبل از آن سابقه نداشت و همین اقدامات وی باعث محبوبیت وی در بین آحاد مردم شد.

وی تاکید کرد: آیت الله آل هاشم در همه اردوهای جهادی حاضر بود و وی اوقات فراغت خود را در فکه، طلاییه، جزایر مجنون و شلمچه می گذرند.

پایان خبر اکسکو

مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می شناسند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می شناسند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می شناسند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه