حل چالش ها و نیاز های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس پیچ» اینوتکس 2024

حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴

چالش ها و نیاز های صنایع به کمک فناوران داخلی در رویداد های ریورس پیچ نمایشگاه اینوتکس 2024، حل می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اکسکو، اینوتکس 2024 از 18 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. این نمایشگاه میزبان بیش از 400 شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، 150 سرمایه گذار استارت آپی، 400 جلسه بین کسب وکار ها و 20 رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس، توسط شبکه فن بازار ایران، 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه های هوشمندسازی صنعت گلخانه، صنعت فولاد، شبکه سازی هدف گرا و صنایع شیمیایی برگزار می شود.

در اولین روز نمایشگاه اینوتکس در سالن سراج پارک فناوری پردیس، اولین رویداد ریورس پیچ با عنوان «رویداد ارایه نیاز های فناورانه هوشمندسازی صنعت گلخانه» برگزار می شود.

دومین روز نمایشگاه اینوتکس، صنعت فولاد به ارایه نیاز های فناورانه خو د می پردازد. این رویداد چهارشنبه 20 اردیبهشت ساعت 10 صبح برگزار می شود.

در ادامه چهارشنبه 20 اردیبهشت رویداد ارایه نیاز های فناورانه شبکه سازی هدف گرا ساعت 13:30 برگزار می شود.

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس 2024، رویداد ارایه نیاز های فناورانه صنایع شیمیایی ساعت 15، با هدف رفع چالش های موجود، نیاز های فناورانه صنایع شیمیایی برگزار می شود.

در رویداد سوم واحد تحقیق و توسعه شرکت همراه اول در حوزه شبکه سازی هدف گرا نیاز های فناورانه شان را مطرح می کنند.

حل چالش ها و نیاز های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس پیچ» اینوتکس 2024

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل چالش ها و نیاز های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس پیچ» اینوتکس 2024" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل چالش ها و نیاز های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس پیچ» اینوتکس 2024"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه