ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز 1403

ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز 1403 این مرکز به سازمان ها و شرکت های تابعه ادارات کل راه و شهرسازی استانی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اکسکو از وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی و هماهنگی سفر های نوروزی با حضور روسای ادارت کل راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت های تابعه در دو جلسه مجزا به ریاست وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و در این نشست ها، پاسخگویی و اطلاع رسانی مستمر و شبانه روزی در ایام نوروز مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست ها مقرر شد: فهرست مدیران پاسخگو در ایام تعطیلات نوروز در تمام زیر بخش های راه و شهرسازی در خصوص سفر های نوروزی در اسرع وقت در اختیار رسانه ها برای ارتباط مستمر خبرنگاران با مدیران در ایام سفر های نوروزی قرار گیرد.

قربانی تصریح کرد: ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی استانی هم افزایی لازم را با یکدیگر برای اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع داشته باشند.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی یادآور شد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ادارات کل راه و شهرسازی به عنوان شورای هماهنگی استان، برنامه ریزی لازم را برای اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت ماه مبارک رمضان در پایانه ها، ایستگاه ها و ترمینال ها در تمامی شقوق حمل ونقل و سایر فضا های در اختیار انجام دهند.

قربانی بیان کرد: در حوزه مدیریت بحران با توجه به ابلاغیه معاونت حمل ونقل و دستور العمل های موجود اقدامات مد نظر در سه مرحله قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی وجود داشته باشد.

در این نشست ها، علاوه بر پاسخگویی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها، تولید محتوا های متن پایه، تصویر پایه و صوت پایه برای اطلاع رسانی از جزییات سفر های نوروزی مورد تاکید قرار گرفت.

ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز 1403

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز 1403"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه