افزایش امید و مشارکت پس از سفر رییس جمهور به مراوه تپه

افزایش امید و مشارکت پس از سفر رئیس جمهور به مراوه‌تپه

اکسکو/گلستان فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای اجرای انتخابات، گفت: حضور رییس جمهور در شهرستان مراوه تپه برای نخستین باز پس از انقلاب روحیه مردم و امید آنها را برای شرکت در انتخابات افزایش داده است.

امان محمد باشقره امروز 9  اسفند در نشست مشترک ستاد انتخابات شهرستان با استاندار گلستان با اشاره به اینکه شهرستان مراوه تپه امروز و پس از سفر رییس جمهور در روحیه ای بی نظیر به سر می برد، اظهار کرد: در این شهرستان به عنوان یک حوزه از حوزه های شرق استان 39 شعبه در بخش مرکزی و 33 شعبه در بخش گلیداغ مستقر شده است

وی با بیان اینکه از میان 72 شعبه اخذ رای در شهرستان مراوه تپه 10 شعبه شهری و 62 شعبه روستایی در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر این همایش انتخاباتی نمایندگان فرماندار، کاربران و هییت نظارت و اجرایی را برگزار و یک بار تمهیدات را مرور و به صورت آزمایشی اجرا کرده ایم.

فرماندار مراوه تپه از راه اندازی قرارگاه انتخاباتی در شهرستان مراوه تپه خبر داد و خاطرنشان کرد: این قرارگاه با حضور دستگاه های خدمات رسان و با حضور نیروهای مجرب و تخصصی تشکیل شده است تا هیچ یک از موارد و تمهیدات لازم در فرایند اجرای انتخابات فراموش نشود.

باشقره با اعلام اینکه برای اجرای انتخابات آمادگی کامل داریم و مشکل خاصی نیست، اضافه کرد: برای روستاهای صعب العبور هم تدارک ویژه برای حضور داشته ایم و ان شاءالله مشکلی پیش نخواهد آمد تا شاهد حماسه بزرگ مردم در 11 اسفندماه توسط مردم شاهد باشیم.

پایان خبر اکسکو

افزایش امید و مشارکت پس از سفر رییس جمهور به مراوه تپه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش امید و مشارکت پس از سفر رییس جمهور به مراوه تپه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش امید و مشارکت پس از سفر رییس جمهور به مراوه تپه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه