اندازه بازار پوشاک در سال 1402 رقمی حدود 170 هزار میلیارد تومان بوده است. از این میزان 53 درصد بازار به گروه های پردرآمد اختصاص داشته و سهم میان درآمد و کم درآمد ها از بازار پوشاک به ترتیب 30 و 17 درصد بوده است.
آفتاب نیوز :
فردین یزدانی پژوهشگر اقتصادی با بیان این مطلب به اکو ایران گفت: رشد عمیق فقر جریانی به وجود آورده که باعث شده تقاضا برای پوشاک ارزان قیمت با آهنگ بسیار سریعی رشد کند و این در حالیست که در بازار پوشاک گروه های کم درآمد و میان درآمد، عرضه متناسب با تقاضا حرکت نکرده یا نتوانسته حرکت کند.
وی افزود: نتیجه این موضوع این بوده که تورم بیشتری در بخش پوشاک گروه های میان درآمدی و کم درآمدی رقم خورده. در مقابل در بازار پوشاک شاهد تورم کمتر، اما سطح قیمت بسیار بالاتری را در گروه های پردرآمد شاهد هستیم.
افزایش تقاضا برای پوشاک ارزان قیمت
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تقاضا برای پوشاک ارزان قیمت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تقاضا برای پوشاک ارزان قیمت"، کلیک کنید.