73هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به چرخه تولید بازگشت

73هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به چرخه تولید بازگشت

۷۳هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری اکسکو از قزوین؛ مهدی رحماندوست، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این میزان اراضی کشاورزی با شناسایی چهار هزار و183 مورد تغییر کاربری غیر مجاز انجام شده است.

وی اظهارکرد: همچنین طی سه سال اخیر پنج هزار رو 950 مورد تغییرکاربری غیرمجاز به مساحت 206 هکتار در این استان شناسایی شده است.

رحماندوست گفت: در سال 1400 تعداد یک هزار و 715 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در استان شناسایی شده که این میزان در سال جاری باتعداد دو هزار و 127 مورد رشد 24 درصد داشته است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اراضی کشاورزی که طبق تبصره 2 به چرخه تولید بازگشته در سال 1400 تعداد یک هزار 127 مورد بوده که در سال جاری با یک هزار 512 مورد 20 درصد رشد را نشان میدهد.

73هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به چرخه تولید بازگشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "73هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به چرخه تولید بازگشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "73هکتار از اراضی کشاورزی قزوین به چرخه تولید بازگشت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه