بازگشت مبلغی از هزینه حج 1401 به زایران

بازگشت مبلغی از هزینه حج 1401 به زایران

بازگشت مبلغی از هزینه حج ۱۴۰۱ به زائران

سازمان حج و زیارت اعلام کرد مبلغی از وجوه دریافتی حج 1401 به حساب زایران آن سال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش اکسکو، در اطلاعیه این سازمان که 18 بهمن ماه منتشر شده، آمده است: “با تلاش مستمر دست اندرکاران در پیگیری حقوق زایران، مدیریت هزینه های انجام شده و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زایران حج تمتع 1401 بازگردانده خواهد شد.

به حساب نزدیک به 38 هزار زایر حج تمتع سال 1401 مبلغ 18 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد که این فرایند از امروز (18 بهمن ماه) تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت. “

هزینه سفر حج در سال 1401 از حدود 34 تا 38 میلیون بود. آن سال، اعزام زایران به عربستان پس از محدودیت های کرونا و با ظرفیتی کمتر از نصف انجام شد و فقط زایران کمتر از 65 سال مجاز به حضور در حج شده بودند.

پایان خبر اکسکو

بازگشت مبلغی از هزینه حج 1401 به زایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت مبلغی از هزینه حج 1401 به زایران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت مبلغی از هزینه حج 1401 به زایران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه