3500 تاکسیران بالای 70 سال پایتخت شناسایی و بیمه تکمیلی شدند

۳۵۰۰ تاکسیران بالای ۷۰ سال پایتخت شناسایی و بیمه تکمیلی شدند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارتقای خدمات رفاهی به تاکسیرانان خبر داد و گفت: تاکسیرانانی که سن شان بالای 70 سال است و تحت پوشش بیمه تکمیلی نبودند، را بیمه کرده ایم.

به گزارش اکسکو، شادی مالکی در توضیح بیشتر اظهار کرد: در جهت ارتقای خدمات رفاهی به تاکسیرانانی پایتخت، 3 هزار و 500 راننده تاکسی بالای 70 سال که در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان ثبت نام نکرده بودند، شناسایی شدند تا برای بیمه آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: ارتقای سطح سلامت تاکسیرانان و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود در شهرداری برای ارایه خدمات درمانی مطلوب از اولویت های تاکسیرانی است که این مهم با همکاری شرکت شهر سالم انجام می شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه یادآور شد: این سازمان با شناسایی تاکسیرانان بالای 70 سال که در زمان ثبت نام موفق به ثبت بیمه درمان تکمیلی نشده بودند، این افراد را به شرکت شهر سالم شهرداری تهران معرفی کرد.

مالکی خاطرنشان کرد: افراد فوق می توانند از خدمات پوشش بیمه درمان تکمیلی شرکت مذکور در طول سال جاری استفاده کنند و طی روزهای آینده از طریق پیامک به این عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر اکسکو

3500 تاکسیران بالای 70 سال پایتخت شناسایی و بیمه تکمیلی شدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "3500 تاکسیران بالای 70 سال پایتخت شناسایی و بیمه تکمیلی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "3500 تاکسیران بالای 70 سال پایتخت شناسایی و بیمه تکمیلی شدند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه