کشف محموله 10 میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 8000 بسته تنباکوی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اکسکو، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها 8000 بسته تنباکو در مجموع 516 کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پایان خبر اکسکو

کشف محموله 10 میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف محموله 10 میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف محموله 10 میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه