پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان کلید خورد

پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان کلید خورد

اکسکو/خراسان جنوبی مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان های تهران و خراسان جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسوولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امدادونجات شهرستان بازدید کردند. میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

به گزارش اکسکو، خیرین موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران 297 انشعاب لوله آب را برای 6 روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده اند.

پایان خبر اکسکو

پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان کلید خورد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان کلید خورد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان کلید خورد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه