نقد و بررسی گیره نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95 اصلی

براکت اصلی تلفن همراه و تبلت را مرور کنید

با توزیع انبوه شبکه های اجتماعی، نیاز به تثبیت کننده ها و پایه های مختلف برای موبایل و تبلت برای عکاسی و عکاسی حرفه ای بیشتر به طور فزاینده ای احساس می شود. ساده ترین راه برای گرفتن عکس های سلفی استفاده از سه پایه های دوربین است اما برای استفاده از این سه پایه ها باید پایه تلفن همراه روی آن ها نصب شود.

مشخصات نگهدارنده

این براکت از فلز و پلاستیک قالب‌گیری شده بادوام برای نگه‌داشتن تلفن همراه بر روی مونوپادها و سه پایه‌های مختلف عکاسی با پیچ استاندارد 1.4 اینچی طراحی شده است. علاوه بر این، این مدل دارای پدهای ابری و پلاستیکی است که از گوشی و تبلت شما در برابر خط و خش محافظت می کند. اگر به عکاسی با موبایل علاقه دارید، می توانید با استفاده از این گیره گوشی موبایل خود را روی مونوپاد یا سه پایه قرار دهید و عکس هایی بدون لرزش بگیرید.

قیمت پایه تبلت و موبایل

قیمت جا موبایل و تبلت در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی به نرخ مبادله ای بستگی دارد، همانند سایر محصولات فروشگاه، قیمت جا تبلت و موبایل نیز با توجه به نرخ ارز متفاوت خواهد بود. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید پایه گوشی موبایل و یا دریافت قیمت به روز پایه موبایل و تبلت با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گیره نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95 اصلی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گیره نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل H95 اصلی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه