نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی ونگارد مدل Vanguard Z15

بررسی کیف دوربین ونگارد Z15

پس از خرید دوربین یکی از مواردی که برای حمل و محافظت از دوربین نیاز است کیف مناسب برای آن دوربین است. کیف دوربین ونگارد مدل 15Z ساخت ایران می باشد. این کیف فضای کافی برای نگهداری دوربین DSLR با لنز تله فوتو را دارد. ابعاد داخلی آن 25*15*14 سانتی متر و وزن آن 500 گرم است. کیف Vanguard 15Z از پلی استر ساخته شده و دارای لایه های ضخیم در داخل برای محافظت از لنز و دوربین است. این کیف قسمتی برای افزایش سایز کیف دارد که با زیپ مخفی می شود و با باز شدن زیپ ارتفاع کیف افزایش می یابد.

سایر مشخصات کیف دوربین ونگارد

برای روزها یا مناطق بارانی، این کیف دارای پوشش بارانی است که کل کیف را می پوشاند. یک جیب در سمت چپ این کیف و یک جیب زیپ دار در جلو برای قرار دادن لوازم کوچک تعبیه شده است. در داخل کیف Vanguard 15Z دو جیب برای حمل رم تعبیه شده است و در صورت نیاز به ارتفاع بیشتر برای حمل لنزهای تله فوتو می توانید زیپ قرار گرفته در وسط کیف را باز کرده و ارتفاع کیف را افزایش دهید. برای حمل کیف Vanguard 15Z دارای دسته و بند شانه ای قابل تنظیم و جداشدنی می باشد. این کیف با زیپ باز و بسته می شود، نام برند Vanguard در قسمت جلویی کیف به رنگ سفید حک شده است.

کیف دوربین مدل Vanguard 15Z قیمت

کیف شانه مدل 15Z ونگارد با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات ونگارد موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید کیف دوربین و یا دریافت قیمت به روز کیف دوربین ونگارد مدل 15Z با نمایندگی محصولات ونگارد فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی ونگارد مدل Vanguard Z15" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی ونگارد مدل Vanguard Z15"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه