نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی ونگارد مدل Vanguard HG Camera Bag

بررسی کیف ونگارد مدل HG

پس از خرید دوربین یکی از مواردی که برای حمل و محافظت از دوربین نیاز است کیف مناسب برای آن دوربین است. کیف دوربین ونگارد مدل HG ساخت ایران می باشد. این کیف فضای کافی برای نگهداری دوربین DSLR با لنز متصل و دو لنز مجزا دارد. ابعاد داخلی آن 15.5×14.5×25 سانتی متر و وزن آن 900 گرم است. کیف ونگارد HG از پلی استر ساخته شده و داخل آن دارای لنت های چسب ضخیم برای محافظت و جداسازی بیشتر داخل کیف می باشد.

سایر مشخصات کیف دوربین ونگارد

برای روزها یا مناطق بارانی، این کیف دارای پوشش بارانی است که کل کیف را می پوشاند. در دو طرف این کیف 2 جیب زیپ دار برای قرار دادن لوازم کوچک تعبیه شده است. در داخل کیف Vanguard HG دو جیب برای حمل رم و یک جیب دیگر در جلوی کیف تعبیه شده است. کیف دوربین اچ جی برای حمل دارای دسته و بند شانه ای قابل تنظیم و جداشدنی است. این کیف با زیپ باز و بسته می شود، نام برند ونگارد با رنگ قرمز در قسمت جلوی کیف درج شده است.

کیف دوربین مدل Vanguard HG قیمت

کیف دوشی مدل ونگارد HG با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات ونگارد موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید کیف دوربین و یا دریافت قیمت به روز کیف دوربین ونگارد مدل HG با نمایندگی محصولات ونگارد فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی ونگارد مدل Vanguard HG Camera Bag" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی ونگارد مدل Vanguard HG Camera Bag"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه