نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی نیکون مدل Nikon HG Camera Bag

نقد و بررسی مدل کیف HG نیکون

پس از خرید دوربین یکی از مواردی که برای حمل و محافظت از دوربین نیاز است کیف مناسب برای آن دوربین است. کیف دوربین نیکون مدل HG ساخت ایران می باشد. این کیف فضای کافی برای نگهداری دوربین DSLR با لنز متصل و دو لنز مجزا دارد. ابعاد داخلی آن 15.5 در 14.5 در 25 سانتی متر و وزن آن 660 گرم است. جنس کیف نیکون HG از پلی استر بوده و داخل آن دارای لنت های چسبنده ضخیم برای محافظت و جداسازی بیشتر داخل کیف می باشد.

سایر مشخصات کیف دوربین نیکون

برای روزها یا مناطق بارانی، این کیف دارای پوشش بارانی است که کل کیف را می پوشاند. در دو طرف این کیف 2 جیب زیپ دار برای قرار دادن لوازم کوچک تعبیه شده است. در داخل کیف نیکون HG دو جیب برای حمل رم و یک جیب دیگر در جلوی کیف تعبیه شده است. کیف نیکون HG برای حمل دارای دسته و بند شانه ای قابل تنظیم و جداشدنی است. این کیف با زیپ باز و بسته می شود، نام برند نیکون با رنگ زرد در قسمت جلوی کیف نوشته شده است.

قیمت کیف نیکون مدل HG

کیف دوشی دوربین نیکون مدل اچ جی با اصالت و ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات نیکون موجود است، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز دارد و همچنین سایر محصولات این فروشگاه لطفا در صورت نیاز با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید. نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید کیف دوربین و یا دریافت قیمت به روز کیف دوربین نیکون مدل HG.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی نیکون مدل Nikon HG Camera Bag" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی نیکون مدل Nikon HG Camera Bag"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه