نقد و بررسی کیت 2 شاخه سافت باکس 70×50 دیاموند + هولدر 5 لامپ + پایه و لامپ

بررسی سافت باکس المپی لامپی

این مجموعه شامل سافت باکس 50*70 سانتی متری با دیفیوزر می باشد. به همراه این سافت باکس یک نگهدارنده با امکان قرار دادن 5 لامپ در داخل آن ارائه شده است تا نور با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد. پایه 5 لامپ مناسب سافت باکس لامپ دارای 5 سوکت E27 برای قرار دادن لامپ عکاسی و 5 دکمه روشن/خاموش با قابلیت کنترل تمامی لامپ ها. این نگهدارنده دارای فیوز برای جلوگیری از سوختن لامپ ها در نوسانات برق می باشد.

ویژگی های سافت باکس Lampi 70×50

  • 2 عدد پایه 803 با حداکثر ارتفاع 210 سانتی متر
  • 2 عدد سافت باکس مخصوص 50*70
  • 2 مخفف 5 لامپ الماس است
  • 10 لامپ عکاسی 40 وات

قیمت ست 2 شاخه سافت باکس لامپ 70*50

ست سافت باکس لامپ 70*50 الماس با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول همانند سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سافت باکس یا دریافت قیمت به روز سافت باکس 70*50 با نمایندگی دیاموند، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت 2 شاخه سافت باکس 70×50 دیاموند + هولدر 5 لامپ + پایه و لامپ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت 2 شاخه سافت باکس 70×50 دیاموند + هولدر 5 لامپ + پایه و لامپ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه