نقد و بررسی کیت سافت باکس 70×50 دیاموند Diamond همراه هولدر 5 لامپ + پایه

بررسی سافت باکس المپی لامپی

این مجموعه شامل سافت باکس 50*70 سانتی متری با دیفیوزر می باشد. به همراه این سافت باکس یک نگهدارنده با امکان قرار دادن 5 لامپ در داخل آن ارائه شده است تا نور با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد. پایه 5 لامپ مناسب سافت باکس لامپ دارای 5 سوکت E27 برای قرار دادن لامپ عکاسی و 5 دکمه روشن/خاموش با قابلیت کنترل تمامی لامپ ها. این نگهدارنده دارای فیوز است که از سوختن لامپ ها در نوسانات برق جلوگیری می کند.

ویژگی های سافت باکس Lampi 70×50

  • پایه 803 با حداکثر ارتفاع 210 سانتی متر
  • سافت باکس مخصوص 50*70
  • پایه چراغ الماس 5

قیمت لامپ سافت باکس 70*50

لامپ الماس سافت باکس 70×50 با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سافت باکس و یا دریافت قیمت به روز سافت باکس 70*50 با نمایندگی دیاموند فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت سافت باکس 70×50 دیاموند Diamond همراه هولدر 5 لامپ + پایه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت سافت باکس 70×50 دیاموند Diamond همراه هولدر 5 لامپ + پایه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه