نقد و بررسی کتاب راهنمای فارسی دوربین Nikon D5200 نیکون

راهنمای فارسی دوربین نیکون D5200

دفترچه راهنمای نیکون D5200 با ترجمه آقای پویان اسداللهی در 5000 نسخه در انتشارات کوهن به چاپ رسیده است. در ابتدای کتاب با قسمت سوالات متداول مواجه می شوید که در صفحات مختلف به سوالات کاربران در مورد عکاسی پاسخ داده می شود.

بخش های مختلف دفترچه راهنمای Nikon D5200

وی از جمله سوالات کاربران حالت های عکاسی انواع عکسبرداری فوکوس کیفیت و اندازه تصویر نوردهی استفاده از فلاش مشاهده و حذف تصاویر ویرایش و روتوش تصاویر منوها و تنظیمات اتصالات و ارتباطات و تعمیرات و لوازم جانبی را نام برد.

عناوین دفترچه راهنمای Nikon D5200

در این کتاب با حالت های اصلی عکاسی M, A, S, P آشنا می شوید که حالت های دستی اولویت شاتر و حالت های اولویت دیافراگم هستند همچنین تنظیمات کاربر U1 U2 تنظیمات ضبط تصویر تنظیمات حساسیت ISO تعادل رنگ سفید نوردهی فلاش عکاسی گوه ها بهبود و روتوش تصویر مشاهده مستافیم یا لایو ویو و سایر نکات فنی آشناتر خواهند شد.

راهنمای دوربین D5100 و D5200

از آنجایی که منوها و تنظیمات دوربین های Nikon D5100 و D5200 تغییر چندانی نکرده است کتاب آموزشی جدیدی برای این دو دوربین دیجیتال ترجمه نشده است و باید از دفترچه راهنمای Nikon D5200 استفاده کنید.

بخشی از دفترچه راهنمای فارسی دوربین نیکون D5200

چهار حالت اصلی برای تنظیم دیافراگم و سرعت در دوربین وجود دارد. این حالت شامل:
1- حالت یا برنامه خودکار (با علامت P مشخص شده است)
2- حالت دستی کامل یا Maunal (که با M نشان داده می شود)
3- حالت اولویت دیافراگم (که با علامت A یا Av نشان داده می شود).
4- حالت اولویت شاتر (که با علامت s یا Tv نشان داده می شود) (B یا Bulb حالتی است که در آن شاتر تا زمانی که دکمه شاتر را پایین نگه داشته اید باز می ماند.)
دسترسی به حالت در دوربین های مختلف از طریق صفحه مدرج واقع در بالای دوربین یا از طریق منوی دوربین امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کتاب راهنمای فارسی دوربین Nikon D5200 نیکون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کتاب راهنمای فارسی دوربین Nikon D5200 نیکون"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه