نقد و بررسی کتاب راهنمای فارسی دوربین EOS 550D و Canon EOS 600D کانن

راهنمای فارسی دوربین Canon 600D/550D

راهنمای Canon 600D ترجمه آقای مسعود افشانی. دفترچه راهنمای Canon 600D در 5000 نسخه در انتشارات کوهن با 231 صفحه منتشر شده است و برای دوربین 550D نیز استفاده می شود. در ابتدای کتاب با بخش راهنمای شروع سریع مواجه خواهید شد و صفحات زیر به سوالات کاربران در مورد عکاسی پاسخ می دهند.

بخش های مختلف دفترچه راهنمای Canon 600D

وی از جمله سوالات کاربران، حالت های عکاسی، انواع عکسبرداری، فوکوس، کیفیت و اندازه تصویر، نوردهی، استفاده از فلاش، مشاهده و حذف تصاویر، ویرایش و روتوش تصاویر، منوها و تنظیمات، اتصالات و ارتباطات و تعمیرات و لوازم جانبی را نام برد.

عناوین کتابچه راهنمای Canon 600D

در این کتاب با حالت های اصلی عکسبرداری، حالت های عکاسی M، A، TV، P که حالت های دستی، اولویت شاتر و اولویت دیافراگم هستند، همچنین تنظیمات فایل RAW، تنظیمات ضبط تصویر، تنظیمات حساسیت ISO، تعادل رنگ سفید، نوردهی، در مورد عکاسی با فلاش، گوه ها، بهبود و روتوش تصویر، نمای زنده و سایر نکات فنی بیشتر خواهید آموخت.

راهنمای دوربین 600D و 550D

از آنجایی که منوها و تنظیمات دوربین های Canon 600D و 550D تغییر چندانی نکرده است، کتاب آموزشی جدیدی برای هر دو دوربین دیجیتال ترجمه شده است و باید از دفترچه راهنمای Canon 600D/550D استفاده کنید.

بخشی از دفترچه راهنمای Canon 600D

چهار حالت اصلی برای تنظیم دیافراگم و سرعت در دوربین وجود دارد. این حالت شامل:
1- حالت یا برنامه خودکار (با علامت P مشخص شده است)
2- حالت دستی کامل یا Maunal (که با M نشان داده می شود)
3- حالت اولویت دیافراگم (که با علامت A یا Av نشان داده می شود).
4- حالت اولویت شاتر (که با علامت s یا Tv نشان داده می شود) (B یا Bulb حالتی است که در آن شاتر تا زمانی که دکمه شاتر را پایین نگه داشته اید باز می ماند.)
دسترسی به حالت در دوربین های مختلف از طریق صفحه مدرج واقع در بالای دوربین یا از طریق منوی دوربین امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کتاب راهنمای فارسی دوربین EOS 550D و Canon EOS 600D کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کتاب راهنمای فارسی دوربین EOS 550D و Canon EOS 600D کانن"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه