نقد و بررسی کاور سیلیکونی دوربین سونی Silicone Cover Sony Alpha A9II/A7RIV

بررسی کاور ژل دوربین سونی A9II/A7RIV

نوع پوشش سیلیکونی A9 II به گونه ای است که اصطکاک بسیار کمی با دست ایجاد می کند و فاصله دوربین از دست را محدود می کند. دوربین در برابر ضربه بسیار آسیب پذیر است و با کمک این کاور می توانید تا حدودی از این نگرانی بکاهید تا زمانی که دوربین بر اثر تصادف روی زمین می افتد متوجه آسیب و آسیب کمتری شود.

اهمیت پوشش سیلیکونی

کیسه های دوربین ابزار خوبی برای نگهداری دوربین ها و محافظت از آنها در هنگام جابجایی و حمل و نقل هستند. فرقی نمی کند سفر باشد یا حرکت معمولی در شهر از خانه به محل کار، استودیو یا هر جای دیگری. بهترین چیز برای قرار دادن دوربین خود یک کیف دوربین است. پس از رسیدن به مقصد، دوربین را بیرون بیاورید، آن را در دست بگیرید و شروع به عکاسی کنید. اما زمانی که دوربین خارج از کیف باشد، دیگر خبری از محافظت و مراقبت نیست. این مشکل در دوربین های حرفه ای بیشتر مشهود است. یک عکاس علاوه بر تمرکز روی کار خود باید مراقب باشد که در حین کار به دوربین خود ضربه نزند.

با درپوش Sony A7IV از دوربین خود محافظت کنید

یا هنگام قرار دادن دوربین روی میز بعد از اتمام کار مراقب باشید تا کار به کندی انجام شود. پوشش سیلیکونی راه حل خوبی برای رفع این مشکلات است. این کاورها فوق العاده قالب گیری شده و بر اساس برندها و مدل های مختلف دوربین ساخته شده اند. بنابراین اندازه و ابعاد آنها با دوربین های همان مدل کاملا سازگار و سازگار است. وزن زیادی ندارند و از سیلیکون ساخته شده اند. این بافت سیلیکونی ضخامت دوربین را افزایش نمی دهد، اما در دست گرفتن آنها را آسان می کند و از لیز خوردن آنها در دست جلوگیری می کند.

علاوه بر این، نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارند که به دوربین اجازه می دهد شکل خود را حفظ کند و به راحتی روی بدنه دوربین قرار بگیرد. نصب و باز کردن آنها آسان و سریع است. این پوشش نرم از بدنه دوربین در برابر ضربه، ضربه، گرد و غبار و خط و خش محافظت می کند و در عین حال دسترسی به پورت ها و دکمه های دوربین را محدود نمی کند.

قیمت ژل کاور دوربین سونی A9II/A7RIV

کاور سیلیکونی دوربین سونی A9 II و A7 R IV با 7 روز گارانتی تعویض در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی نرخ ارز جهت خرید کاور ژله ای و یا دریافت قیمت کاور دوربین سیلیکونی مناسب دوربین سونی A7R Mark 4 و A9 Mark 2 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کاور سیلیکونی دوربین سونی Silicone Cover Sony Alpha A9II/A7RIV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کاور سیلیکونی دوربین سونی Silicone Cover Sony Alpha A9II/A7RIV"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه