نقد و بررسی کابل میکروفون رود مدل Rode SC7

نقد و بررسی کابل تبدیل SC7 مدل SC7

کابل میکروفون Rode SC7 یک مبدل بسیار موثر و با قیمت مناسب ساخت شرکت استرالیایی Rode است که در کشور چین تولید می شود. این شرکت سال هاست که در زمینه ساخت میکروفون و تجهیزات ضبط باکیفیت فعالیت می کند و در سال های اخیر توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان در این زمینه کسب کند.

کابل اتصال میکروفون Rod SC7 یک کابل با کیفیت است که برای اتصال VideoMic GO و VideoMicro به دستگاه هایی مانند iPad و iPhone سازگار با TRRS طراحی شده است. این محصول یکی از بهترین کابل های موجود در بازار است که مقاومت بسیار بالایی دارد و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله کمی بیشتر در مورد پچ کابل 3.5 میلی متری Rode SC7 صحبت می کنیم و نکات مهمی را به شما می گوییم.

معرفی کابل پچ 3.5 میلی متری Rode SC7 برای VideoMic Go

همانطور که می دانید امروزه اتصال کابل ها برای کار با دستگاه های TRRS ضروری و ضروری است و یافتن کابلی که ویژگی های مورد نیاز شما را داشته باشد می تواند بسیار دشوار باشد. یکی از بهترین برندها در این زمینه کابل اتصال میکروفون Rode SC7 می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد. با استفاده از این محصول می توانید VideoMic GO را به راحتی به دستگاه های دیگر متصل کرده و در نتیجه از این دستگاه به خوبی استفاده کنید. امروزه کابل های نسبتا خوبی در دنیا وجود دارد که ممکن است برخی از آنها نیازهای شما را برآورده کند.

چرا باید از این کابل اتصال استفاده کنیم؟

کابل اتصال میکروفون Rod SC7 قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه دارد و به همین دلیل می توان گفت گزینه بهتری برای خرید است. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت پایین این کابل اتصال به معنای پایین بودن کیفیت این محصول نیست و مطمئن باشید که کابل اتصال میکروفون Rode SC7 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند خدمات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. عملکرد برای دادن این کابل با اکثر دستگاه های سازگار با TRRS سازگار است.

مشخصات کابل اتصال میکروفون Rode SC7

وزن این کابل تنها 20 گرم است. کابل میکروفون Rode SC7 17 سانتی متر طول دارد، بنابراین می توانید آن را به راحتی در جیب یا کیف خود با دستگاه های دیگر خود قرار دهید. در مجموع با توجه به ابعاد خوب این کابل، جابه جایی آن بسیار آسان خواهد بود. این کابل را می توان به صورت زاویه ای متصل کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های فنی این محصول، سازگاری آن با تمامی محصولات Rode، VideoMic GO و RODE Rec است و می توانید به راحتی از این کابل اتصال در تمامی این دستگاه ها استفاده کنید. رنگ خاکستری این کابل نشان دهنده خروجی TRRS است. یکی دیگر از ویژگی های کابل میکروفون SC7 که باید به آن توجه داشته باشید این است که این کابل ضربه و یا حتی کشش بسیار بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود. کیفیت این کابل و سرعت انتقال آن نیز بسیار مناسب است و افرادی که در خرید کابل به این موضوع دقت می کنند، مطمئن باشند که کابل اتصال میکروفون Rode SC7 یکی از بهترین گزینه ها برای آنهاست.

نکات مهم در مورد این کابل

کابل اتصال میکروفون Rode SC7 در حال حاضر تنها کابلی است که چنین امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد و اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به استفاده از محصولات Rode هستید، تهیه کابل SC7 ضروری و ضروری است. اگر با برند Rode آشنایی دارید، باید بدانید که امروزه محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و از نظر قیمت نیز قیمت بسیار مناسبی دارند که باعث شد این دو عدد، که این محصولات طرفداران خود را در سراسر جهان دارند.

جک 3.5 میلی متری به کابل مبدل ورودی موبایل SC7

کابل تبدیل TRS به TRRS Rode SC7 یک کابل مبدل به شکل سیم تلفن است که برای اتصال میکروفون یا گیرنده بی سیم مجهز به خروجی 3.5 میلی متری TRS به جک 3.5 میلی متری هدفون TRRS در تلفن همراه یا تبلت طراحی شده است. این مبدل با سیستم عامل های iOS و اندروید سازگار است و می توان از آن برای میکروفون ها و گیرنده های بی سیم Rode یا سایر سازندگان استفاده کرد. این کابل دارای یک کانکتور 90 درجه مشکی 3.5 میلی متری TRS در یک طرف و یک کانکتور خاکستری 90 درجه 3.5 میلی متری TRRS در طرف دیگر است تا بتوان آن را به تلفن همراه متصل کرد. جک های این مبدل برای محافظت در برابر خوردگی و اطمینان از پخش صدای با کیفیت با روکش طلا هستند.

قیمت مبدل میکروفون Rode SC7

کابل میکروفون Rode SC7 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات رود موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز کابل میکروفون و یا دریافت قیمت روز مبدل SC7 با نمایندگی محصولات رود، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کابل میکروفون رود مدل Rode SC7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کابل میکروفون رود مدل Rode SC7"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه