نقد و بررسی هولدر و نگهدارنده رفلکتور گودکس Godox RH-01 Reflector Holder

بررسی کنید کوه بازتابنده گودکس

نگهدارنده رفلکتور از دو گیره لاستیکی متصل تشکیل شده است و برای اتصال نگهدارنده رفلکتور به پایه طراحی شده است تا بتوان رفلکتور را بدون نیاز به دستیار برای نگهداری رفلکتور به هر نوع پایه ای متصل کرد. نگهدارنده بازتابنده شامل یک میله فلزی و خورشیدی (براکتی برای اتصال نگهدارنده بازتابنده به سه پایه نوری) است. این پایه رفلکتور برای رفلکتورهای عکاسی از سایز 60 تا 150 سانتی متر قابل استفاده است.

قیمت پایه رفلکتور گودکس

قیمت نگهدارنده رفلکتور گودکس در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی به نرخ ارز بستگی دارد، همانطور که سایر محصولات فروشگاه، قیمت نگهدارنده رفلکتور نیز متفاوت خواهد بود. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید نگهدارنده رفلکتور گودکس و یا دریافت قیمت با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هولدر و نگهدارنده رفلکتور گودکس Godox RH-01 Reflector Holder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هولدر و نگهدارنده رفلکتور گودکس Godox RH-01 Reflector Holder"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه