نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1S

بررسی میکروفون یقه ای بویا BY-M1S

شرکت بویا در یکی از جدیدترین محصولات خود میکروفون یقه ای بویا BY-M1S را تولید کرده است. این میکروفون ها با انواع گوشی های هوشمند، فیلمبرداری و دوربین عکاسی سازگاری دارند. همچنین میزان نویز در این مدل از میکروفون ها به حداقل رسیده است و یکی از ویژگی هایی که این میکروفون را از نسل قبلی خود متمایز می کند، عدم نیاز به باتری و تغذیه لازم از دستگاه است.

میکروفون بویا مدل BY-M1S در دسته میکروفون های یقه ای قرار می گیرد یعنی به دلیل سایز کوچک و قابل حمل قابلیت نصب بر روی یقه لباس افراد را دارد. این میکروفون دارای گیره برای اتصال به هر جایی که بخواهید و بادگیر فوم دارد و در حدود 68 گرم بسیار سبک است. به همین دلیل حمل آن آسان است و برای افرادی که فعال و دائما در حال حرکت هستند بهترین گزینه محسوب می شود.

صدای با کیفیت با کپسول همه جهته بهبود یافته

در طراحی میکروفون BY-M1S از یک کپسول داخلی ارتقا یافته استفاده شده که می تواند صدا را به صورت 360 درجه دریافت کرده و از طریق یک کابل 6 متری به دستگاه شما منتقل کند. میکروفون BY-M1S به دلیل حساسیت بهبود یافته، بهبود نسبت سیگنال به نویز و افزایش محدوده فرکانس به شما امکان می دهد تا با جزئیات بالا با کمترین نویز ضبط کنید.

سازگار با انواع گوشی های هوشمند و دوربین

میکروفون Boya BY-M1S مانند نسل قبل مجهز به سوئیچ برای تغییر حالت میکروفون است که در هنگام استفاده از موبایل روی گوشی هوشمند و هنگام استفاده از دوربین روی دوربین قرار می دهید با این تفاوت که در هنگام استفاده از دوربین، نیازی به استفاده از آن نیست شما باتری ندارید و میکروفون توسط دوربین شما تغذیه می شود. لازم به ذکر است که در طراحی این میکروفون سعی شده است شکل میکروفون فشرده و زیباتر شود، به عنوان مثال ابر روی میکروفون نسبت به مدل قبلی کوچکتر و ظریفتر شده است و کپسول میکروفون نازک تر و کشیده تر شده است.

قیمت میکروفون بویا BY-M1S

قیمت میکروفون بویا مدل BY-M1S در نمایندگی بویا و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به نرخ ارز بستگی دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون بویا BY-M1 با نمایندگی محصولات بویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1S"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه