نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1

نقد و بررسی میکروفون یقه ای Boya BY-M1

میکروفون بویا لاوالیر مدل BY-M1 محصول پرفروش و پرطرفدار شرکت بویا می باشد که فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان نمایندگی بویا این محصول را برای مشتریان خود تهیه و عرضه کرده است. شرکت بویا یکی از تولید کنندگان معروف میکروفون های معمولی و حرفه ای در انواع مختلف و با قابلیت اتصال به دوربین های DSLR می باشد. وزن این میکروفون 20 گرم و ابعاد آن 18*83*83 میلی متر است. فرکانس پاسخ آن 65 هرتز ~ 18 کیلوهرتز، حساسیت آن 30 دسی بل و محدوده دینامیکی آن 74 دسی بل یا بالاتر است. پورت ارتباطی این میکروفون جک 3.5 میلی متری است و مبدل 6 میلی متری نیز در کیت این میکروفون گنجانده شده است.

ویژگی های میکروفون بویا مدل BY-M1

میکروفون یقه ای BY-M1 قابل استفاده در انواع دوربین فیلمبرداری، دوربین های اکشن و موبایل می باشد و سیم این میکروفون 6 متر طول دارد و وزن خود میکروفن معادل 2.5 گرم است که قابل استفاده است. به عنوان یک میکروفون از ویژگی های بسیار متمایز این مدل برای علاقه مندان به ضبط صدا است.

کیسه صدا BY-M1

میکروفون یقه ای Boya BY-M1 می تواند صدایی با کیفیت بالا ضبط کند و با باتری LR44 تغذیه می شود. دیافراگم این میکروفون 2.1 اینچ است. برای جلوگیری از صدای ناشی از باد، این میکروفون مجهز به محافظ است. پورت خروجی 3.5 میلی متری با کابل 6 متری، مبدل 6 میلی متری، گیره، باتری و کیف حمل از دیگر لوازم جانبی این میکروفون است.

میکروفون صدا

میکروفون وسیله یا حسگری است که صدا را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. در سال 1876، امیل برلینر اولین میکروفون را اختراع کرد که به عنوان فرستنده صدا در تلفن ها استفاده می شد. میکروفون ها کاربردهای زیادی دارند، از استفاده خانگی در گوشی، آیفون و حتی سمعک گرفته تا کاربردهای پیشرفته تری مانند سیستم های تشخیص گفتار، استفاده در اتاق های جلسات و همچنین کاربردهای غیر صوتی (فراتر از محدوده شنوایی انسان) مانند معاینه اولتراسوند. و سیستم های عیب یابی

میکروفون بویا قیمت مدل BY-M1

میکروفون یقه ای بویا BY-M1 در نمایندگی بویا مانند سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به نرخ ارز بستگی دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون بویا BY-M1 با نمایندگی محصولات بویا، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-M1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه