نقد و بررسی میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1

بررسی میکروفون کاردیوئید بویا مدل BY-MM1

میکروفون کاردیو بوجا مدل BY-MM1 محصول جدید و پرفروش و محبوب شرکت بوجا می باشد. بویا یکی از تولیدکنندگان شناخته شده میکروفون های معمولی و حرفه ای در انواع مختلف می باشد و قابلیت اتصال به دوربین های DSLR و انواع گوشی های موبایل را دارد. وزن این میکروفون 86 گرم و ابعاد آن 81*22 میلی متر است. فرکانس پاسخ آن 35 هرتز ~ 18 کیلوهرتز، حساسیت آن 42 دسی بل و محدوده دینامیکی آن 76 دسی بل یا بالاتر است. درگاه ارتباطی این میکروفون جک 3.5 میلی متری است و پارچه تمیزکننده دوربین یا موبایل نیز در کیت این میکروفون گنجانده شده است.

ویژگی های میکروفن Boya Cardioid

میکروفون کاردیوئید بویا مدل BY-MM1 قابل استفاده در انواع دوربین فیلمبرداری و انواع دوربین های اکشن و موبایل می باشد و سیم این میکروفون 0.5 متر طول دارد و وزن خود میکروفون برابر با 86 گرم می باشد. قابلیت استفاده به عنوان میکروفون از ویژگی های بسیار ویژه این مدل برای علاقه مندان به ضبط صدا می باشد.

کیت صدای BY-MM1

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 می تواند صدایی باکیفیت ضبط کند و با دوربین و موبایل تغذیه می شود. دیافراگم این میکروفون 2.1 اینچ است. برای جلوگیری از صدای ناشی از باد، این میکروفون مجهز به محافظ است. درگاه خروجی 3.5 میلی متری به همراه کابل دوربین، کابل موبایل یا تبلت، سیستم ضد لرزش، دم کاهش نویز و کیف حمل از دیگر لوازم همراه این میکروفون است.

یک سال گارانتی تعویض محصول بویا

فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی نماینده محصولات بویا می باشد، تمامی محصولات بویا که از این فروشگاه خریداری می کنید دارای برچسب اصالت و هولوگرام بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض از تاریخ فاکتور می باشد. لازم به ذکر است که موردی که شامل شرایط گارانتی نمی شود، قطع شدن سیم یا هر گونه آسیبی است که شخص درگیر آن بوده یا دستگاه آسیب دیده یا آسیب دیده است. جدای از این موارد، هر گونه مشکلی که برای کپسول دستگاه یا فرستنده و گیرنده پیش بیاید و قابل رفع نباشد، تا یک سال ضمانت تعویض دارد. مدت زمان بررسی دستگاه توسط تکنسین های شرکت یک هفته می باشد و در صورت رفع نشدن ایراد محصول جدید به مشتری تحویل داده می شود. لطفا فاکتور و کارتن دستگاه های بوجا را حداقل یک سال نگه دارید.

قیمت میکروفون بویا مدل BY-MM1

قیمت میکروفون بویا کاردیوید مدل BY-MM1 در نمایندگی بویا همانند سایر محصولات فروشگاه های اینترنتی بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1 با نمایندگی محصولات بویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه