نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای رود Rode Wireless ME Microphone

بررسی میکروفون یقه بی سیم Rood ME

میکروفون Rode Wireless ME یک سیستم میکروفون بی سیم کارآمد و با کاربری آسان است که به سازندگان محتوا، وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و غیره اجازه می دهد. برای ایجاد محتوای با کیفیت صدای عالی در تلفن همراه خود. یک سیستم تک کانال که دارای یک انتقال دیجیتال امن سری IV با فرکانس 2.4 گیگاهرتز در برد تا 100 متر است. الگوی قطبی همه جهته داخلی بی سیم ME دریافت صدای قابل اعتماد را تضمین می کند. انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتز از رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت، ثبات و عملکرد بدون مشکل استفاده می کند و در عین حال از تداخل فرکانسی جلوگیری می کند.

فرستنده دارای جک خروجی 3.5 میلی متری TRS و کانکتور USB-C است که به آن امکان می دهد با طیف گسترده ای از دوربین ها و دستگاه های تلفن همراه کار کند. از کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS ارائه شده برای اتصال به دوربین استفاده کنید، و کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS را می توان با گوشی های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه دارای جک هدفون استفاده کرد، همچنین برای اتصال USB-C به USB-C در نظر گرفته شده است. گیرنده به تلفن های اندرویدی و دستگاه های همراه مجهز به پورت USB-C و رابط USB-C به لایتنینگ برای استفاده با دستگاه های اپل مجهز به لایتنینگ ارائه شده است.

برنامه Rode Central و Rode Connect

برنامه Rode Central به شما اجازه می دهد تا به سرعت تنظیمات دستگاه خود را پیکربندی کنید، ویژگی های پیشرفته را اعمال کنید، ویژگی ها را فعال/غیرفعال کنید و سیستم عامل خود را به روز کنید. Rode Capture یک برنامه ویدیویی بصری با ویژگی های خلاقانه منحصر به فرد برای ضبط حرفه ای ویدیو و صدا برای محتوای شما است. این تنها برنامه ویدیویی است که کنترل کامل درون برنامه ای میکروفون های Rode را ارائه می دهد و با برنامه های مختلف تلفن همراه مانند TikTok، Snapchat، Instagram و غیره سازگار است.

نرم افزار Rode Connect برای کارهای پادکست، پخش جریانی و ضبط عالی است و به حداکثر 4 نفر اجازه می دهد تا به یک کامپیوتر متصل شوند. با رابط ضبط بصری الهام گرفته از RodeCaster Pro، Rode Connect دارای فیدرهای سبک پخش، اندازه‌گیری سطح، پدهای صدا، دکمه بی‌صدا، ضبط چند کاناله و موارد دیگر است.

مروری بر ویژگی های میکروفون

  • خروجی 3.5 میلی متری TRS گیرنده سیگنالی در سطح میکروفون ارسال می کند و آن را با طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله دوربین های DSLR و بدون آینه، دستگاه های تلفن همراه و ضبط کننده های صوتی قابل حمل سازگار می کند.
  • باتری های لیتیومی داخلی تا هفت ساعت کار می کنند.
  • پورت های USB-C را می توان برای شارژ باتری و به روز رسانی سیستم عامل استفاده کرد و در صورت استفاده با دستگاه های تلفن همراه و رایانه، خروجی دیجیتال را از درگاه USB-C دریافت کرد.

قیمت میکروفون بی سیم ME

میکروفون وایرلس رود مدل Wireless ME تکی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی رود موجود است، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفن یقه موبایل رود و یا دریافت قیمت به روز میکروفن یقه ای بی سیم رود با نمایندگی محصولات روده با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای رود Rode Wireless ME Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای رود Rode Wireless ME Microphone"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه