نقد و بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-WM3T2-U1 Type-C

بررسی میکروفون بی سیم Boya BY-WM3T2-U1

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1 یک مجموعه میکروفون بی سیم است که دارای فرستنده با میکروفون و گیرنده می باشد. میکروفون BY-WM3T2 یک سیستم میکروفون مینی بی سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است که صدایی با کیفیت بالا را برای پخش زنده ولاگ ضبط دوره و سایر برنامه های ضبط صدا ارائه می دهد. دارای خروجی Type-C برای دستگاه های دارای جک Type-C.

هنگامی که گیرنده BY-WM3T2-U1 به ​​تلفن هوشمند متصل می شود می توان آن را از طریق تلفن همراه از طریق درگاه شارژ نوع c گیرنده شارژ کرد و این کار مدت زمان طولانی را بدون وقفه برای شما تضمین می کند. علاوه بر این باتری قابل شارژ داخلی فرستنده تا 10 ساعت دوام می آورد و یک روز کامل ضبط صدا را در اختیار شما قرار می دهد. میکروفون BY-WM3T2-U1 بسیار جمع و جور و سبک است و با اتصال گیرنده به دستگاه شروع به کار می کند. وزن ترکیبی TX و RX بیش از 15 گرم نیست و حمل آنها را بسیار آسان می کند. فرستنده به دلیل اندازه بسیار جمع و جور و وزن بسیار سبک هنگام پوشیدن یقه شما را نمی کشد.

حذف هوشمند نویز

فناوری کاهش نویز هوشمند می تواند به طور موثر صدای اصلی را شناسایی کرده و صدای واضح را در محیط های پر سر و صدا ضبط کند. با دوبار کلیک کردن روی دکمه پاور می توانید قابلیت حذف نویز را فعال کنید. هنگامی که نشانگر به آرامی به آبی چشمک می زند در حالت حذف نویز قرار دارد و صدای واضحی به شما می دهد. این ویژگی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و صدای ماشین و جمعیت را سرکوب می کند. BY-WM3T2-U1 که برای افزایش کیفیت صدا طراحی شده است عملکرد صوتی واقعاً فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد.

مشخصات میکروفون BY-WM3T2-U1

  • گیرنده مینیاتوری مستقیماً به پورت Type-C دستگاه تلفن همراه شما وصل می شود که آن را نیز تغذیه می کند.
  • این گیرنده دارای پورت USB Type-C برای شارژ می باشد.
  • مبدل داخلی آنالوگ به دیجیتال از وضوح صوتی تا 16 بیت / 48 کیلوهرتز پشتیبانی می کند.
  • از عملکرد کاهش نویز برای کاهش نویز ناخواسته پس زمینه هنگام ضبط در محیط های با صدای بلند استفاده کنید.
  • از آنجایی که گیرنده دو کاناله است می توانید فرستنده دوم را (به طور جداگانه) اضافه کنید و تنها با استفاده از یک گیرنده دو نفر را همزمان ضبط کنید.
  • الگوی قطبی همه جانبه میکروفون صدا را از 360 درجه در اطراف کپسول می گیرد و قرار دادن فرستنده روی سوژه و ضبط صدای باکیفیت را آسان می کند.
  • نشانگر LED روی فرستنده برق قطع و کم بودن باتری را نشان می دهد.
  • این سیستم بی سیم دیجیتال که در باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند از تداخل امواج تلویزیونی و رادیویی که فرکانس های خارج از تلویزیون پخش و میکروفون بی سیم UHF را اشغال می کنند جلوگیری می کند.

دو سال گارانتی تعویض محصولات بویا

فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی نماینده بازرگانی محصولات بویا می باشد تمامی محصولات بویا که از این فروشگاه خریداری می کنید دارای برچسب اصالت و هولوگرام بوده و از تاریخ فاکتور دارای دو سال گارانتی تعویض می باشد. لازم به ذکر است که موردی که شامل شرایط گارانتی نمی شود قطع شدن سیم یا هر گونه آسیبی است که شخص درگیر آن بوده یا دستگاه آسیب دیده یا آسیب دیده است. جدای از این موارد هر مشکلی که برای کپسول دستگاه یا فرستنده و گیرنده پیش بیاید و قابل رفع نباشد تا دو سال گارانتی تعویض دارد. مدت زمان بررسی دستگاه توسط تکنسین های شرکت یک هفته می باشد و در صورت رفع نشدن ایراد محصول جدید به مشتری تحویل داده می شود. لطفا فاکتور و جعبه لوازم بویا را حداقل به مدت دو سال نگه دارید.

قیمت میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

میکروفون بویا مدل BY-WM3T2-U1 TAP C در نمایندگی بویا و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی مشمول دوره. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز میکروفون خریداری کنید یا قیمت به روز میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1 را با نمایندگی محصولات رنگ با یک فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-WM3T2-U1 Type-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-WM3T2-U1 Type-C"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه