نقد و بررسی میکروفون بی سیم انسر مدل Answer Lightning Receiver Port

نمای کلی میکروفون یقه گیرنده لایتنینگ

همانطور که می دانید پورت شارژر گوشی های آیفون با گوشی های اندرویدی متفاوت است و از پورت لایتنینگ استفاده می کنند. به همین دلیل میکروفون هایی نیز موجود است که با این نوع پورت قابل استفاده هستند. میکروفون بی سیم Answer Lightning یک میکروفون جمع و جور است که می توانید به راحتی در هر مکانی از آن استفاده کنید. شما می توانید از این میکروفون تا فاصله 20 متری به صورت بی سیم استفاده کنید.

مناسب برای گوشی های آیفون

مدل میکروفون بی سیم Answer Lightning Receiver Port برای تمامی گوشی های دارای پورت لایتنینگ استفاده می شود. بنابراین اگر دوست دارید از گوشی خود برای ایجاد محتوا، ضبط پادکست استفاده کنید، این میکروفون بسیار مناسب است. همچنین برای کنفرانس های ویدئویی، کلاس های آنلاین و همچنین پخش زنده و موارد دیگر استفاده می شود.

میکروفون Answer Lightning را به تلفن همراه وصل کنید

ابتدا گیرنده را به پورت لایتنینگ گوشی وصل کنید. سپس دکمه پاور فرستنده را یک بار فشار دهید. هنگامی که دستگاه به تلفن شما متصل می شود، چراغ قرمز و سبز چشمک می زند. وقتی چراغ سبز ثابت شد، به این معنی است که فرستنده با گوشی شما همگام شده است. در این حالت اگر یک بار دکمه پاور را فشار دهید و رنگ چراغ سبز با حرکات آهسته به حالت چشمک زن سبز تغییر کند به این معنی است که دستگاه وارد حالت خواب شده است. اگر شارژ میکروفون Answer Lightning کم باشد، چراغ های چشمک زن قرمز و سبز هر 10 ثانیه روشن می شوند.

نرم افزار ضبط صدا

اگر با استفاده از اپلیکیشن ضبط صدا در گوشی هوشمند خود قادر به ضبط صدا با این میکروفون نیستید، به سادگی اپلیکیشن ShurePlus Motiv Video را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم انسر مدل Answer Lightning Receiver Port" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم انسر مدل Answer Lightning Receiver Port"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه