نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین کانن Canon 5D Mark IV

بررسی محافظ صفحه نمایش مناسب دوربین Canon 5D Mark IV

شیشه دوربین EOS 5D Mark IV می تواند از صفحه LCD دوربین شما در برابر خط و خش محافظت کند. این شیشه از پلاستیک فشرده ساخته شده است و تاثیری در شفافیت و روشنایی تصویر نمایشگر ندارد. جنس شیشه 5D Mark IV از بهترین سیلیکون شفاف ساخته شده است و مطمئن باشید تا سال ها تغییری در رنگ مواد این شیشه ایجاد نخواهد شد.
نصب این محافظ صفحه نمایش بسیار آسان است و طراحی خشک آن به گونه ای است که در حین نصب حتی کوچکترین ذرات حباب زیر محافظ باقی نمی ماند. پوشش نانو روی سطح بیرونی این محافظ در برابر جذب اثر انگشت یا رطوبت بسیار مقاوم بوده و کمترین آلودگی را به خود جذب می کند. علاوه بر این، تمیز کردن سطح LCD بسیار ساده تر است و صفحه نمایش هرگز کثیف به نظر نمی رسد.

مشخصات شیشه Canon 5D Mark IV

قطر این شیشه و محافظ صفحه نمایش حدود 0.4 میلی متر است و مخصوص دوربین Canon 5D Mark 4 طراحی شده است. ، از عدم وجود گرد و غبار روی صفحه اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت وجود گرد و غبار امکان ایجاد حباب در زیر شیشه افزایش می یابد. اگر گرد و غبار روی صفحه وجود دارد، آن را با استفاده از نوار چسب بردارید.

قیمت محافظ صفحه 5D Mark IV

محافظ صفحه نمایش مناسب دوربین 5D Mark IV با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات کانن موجود می باشد و قیمت آن مانند بقیه محصولات این فروشگاه مشمول نرخ ارز می باشد. . لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید گلس دوربین و یا دریافت قیمت به روز محافظ صفحه مناسب دوربین 5D Mark IV با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین کانن Canon 5D Mark IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین کانن Canon 5D Mark IV"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه