نقد و بررسی مبدل میکروفون بویا مدل Boya BY-K2

رابط میکروفون بویا مدل BY-K2

رابط میکروفون Boya BY-K2 یک تبدیل جک 3.5 میلی متری TRS به کابل Type-C است که وزن آن تنها 10 گرم است و طول آن 20 سانتی متر است با جک 3.5 میلی متری، مستقیماً به گوشی های اندرویدی سامسونگ با ورودی Type-C و ضبط. این محصول بدون باتری یا برق کار می کند.

یک سال گارانتی تعویض محصول بویا

فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی نمایندگی فروش محصولات بویا می باشد و تمامی محصولات بویا که از این فروشگاه خریداری می کنید دارای برچسب اصالت و هولوگرام بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض از تاریخ فاکتور می باشد. لازم به ذکر است که موردی که شامل شرایط گارانتی نمی شود، پاره شدن کابل یا هر گونه آسیبی است که شخصی در آن دخیل بوده و یا دستگاه آسیب دیده یا آسیب دیده است. جدای از این موارد، هر گونه مشکلی که برای کپسول دستگاه یا فرستنده و گیرنده پیش بیاید و قابل رفع نباشد، تا یک سال ضمانت تعویض دارد. مدت زمان بررسی دستگاه توسط تکنسین های شرکت یک هفته می باشد و در صورت رفع نشدن ایراد محصول جدید به مشتری تحویل داده می شود. لطفا فاکتور و کارتن دستگاه های بوجا را حداقل به مدت یک سال نگه دارید.

قیمت مبدل میکروفون BY-K2 خرید

مبدل میکروفون بویا مدل BY-K2 در نمایندگی بویا همانند سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی مشمول نرخ ارز می باشد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید مبدل میکروفون و یا دریافت قیمت به روز رابط میکروفون BY-K2 با نمایندگی محصولات بویا، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی مبدل میکروفون بویا مدل Boya BY-K2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی مبدل میکروفون بویا مدل Boya BY-K2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه