نقد و بررسی لنز کانن مدل Canon EF 50mm f/1.8

بررسی لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM

کانن با معرفی لنز EF 50mm f/1.8 STM یکی از پرکاربردترین لنزهای خود را روانه بازار کرد و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد. این لنز طراحی کلاسیک سلف خود را به عاریت گرفته است، اما ساختار فشرده تر و سبک تری دارد. فاصله کانونی معادل این لنز در دوربین های فول فریم با سنسور APS-C 80 میلی متر است که آن را به لنز مناسبی برای عکاسی پرتره و عروسی تبدیل می کند.

یکی از پرکاربردترین فاصله کانونی در بین لنزهای دوربین های DSLR، فاصله کانونی 50 میلی متری است و کانن چندین لنز مختلف با این فاصله کانونی عرضه کرده است. یکی از محبوب ترین لنزهای کانن در این فاصله کانونی EF 50mm f/1.8 II است که در بین لنزهای پرایم این شرکت بسیار محبوب است. نسخه جدیدتر آن لنز EF 50mm f/1.8 STM است که نسبت به مدل قبلی تغییرات زیادی دارد. لنز EF 50mm f1.8 stm همان جثه کوچک مدل قبلی را دارد، اما طراحی آن بسیار تغییر کرده است، اما کوچکتر و سبکتر از مدل قبلی است.

سیستم فوکوس لنز 50 میلی متری کانن

سیستم فوکوس در لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM بهبود یافته و دستخوش تغییرات زیادی شده است. به عنوان مثال، این لنز مجهز به یک موتور فوکوس STM است که عکس ها و فیلم های با سرعت بالا و تقریبا بی صدا را ممکن می کند. به علاوه این لنز مجهز به سیستم فوکوس دستی پیوسته است که با چرخاندن حلقه فوکوس می توان از آن برای فوکوس دستی در حین فوکوس خودکار استفاده کرد. در اینجا می توانید نمونه هایی از تصاویر گرفته شده با این لنز را مشاهده کنید.

بدنه لنز Canon EF 50mm F1.8

یک پایه فلزی جدید در بدنه استفاده شده و حلقه فوکوس مجدداً طراحی شده است که به سبکی و فشرده بودن این لنز کمک زیادی کرده است. وزن این لنز کوچک و سبک کانن 160 گرم و قطر دیافراگم فیلتر آن 49 میلی متر است.

دیافراگم لنز STM 50 میلی متر

این لنز با دیافراگم f/1.8 امکان عکاسی در شرایط کم نور را فراهم می کند. دیافراگم لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM هفت تیغه و دایره ای است که آن را به یک دیافراگم کاملا گرد و گرد تبدیل کرده و باعث ایجاد بوکه های تار و زیبا در پس زمینه می شود.

لنزهای Canon 50 mm 1.8 STM

لنزهای Canon EF 50mm f/1.8 STM به صورت اپتیکال پوشش داده شده اند تا شبح و شعله ور شدن را کاهش دهند و تصاویر واضح و با کنتراست بالا تولید کنند.

قیمت لنز Canon 50mm F1.8 STM

لنز 50 میلی متری کانن با سه سال گارانتی ایده آل در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید لنز و یا دریافت قیمت با نمایندگی محصولات CANON فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن مدل Canon EF 50mm f/1.8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن مدل Canon EF 50mm f/1.8"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه