نقد و بررسی فیلم مخصوص دوربین فوجی فیلم اینستکس مینی مدل Instax Mini 2×۱۰

نقد و بررسی فیلم دوربین فوجی فیلم مینی اینستاکس مینی

فیلم فوجی فیلم Instax Mini مدل Instax Mini ساده ترین و پرفروش ترین کاغذ برای دوربین های Instax است. این پک حاوی فیلم رنگی (فیلم دوربین instax mini) با اندازه کارت ویزیت و حساسیت 800 می باشد و مناسب دوربین های مینی فوجی فیلم instax می باشد. کیفیت بالای تولید این فیلم ها برای ضبط تصاویر در شرایط نور روز و همچنین نوردهی فلاش مناسب است. اگرچه اندازه این فیلم کوچک است، اما کیفیت بالای تصاویر چاپ شده بر روی این فیلم ها و سهولت استفاده از آنها، این فیلم ها را به انتخاب خوبی برای عکاسی پرتره و عکاسی فوری تبدیل کرده است.

از این ویدئوها می توان برای ارسال و ارسال نیز استفاده کرد. این فویل ها به دلیل کیفیت و اندازه مناسب کاربردهای گسترده ای دارند. هر بسته شامل 2 در 10 فیلم می باشد. کاغذهای عکس فوری فوجی در بسته بندی های 10 و 20 تایی و در طرح های متنوع تولید می شوند و می توانید سایر طرح ها را در سایت مشاهده و خریداری کنید.

اندازه و ابعاد چاپ دوربین فوجی فیلم

ابعاد کاغذ 5.4 در 8.6 سانتی متر و عکس چاپ شده بر روی آن 4.6 در 6.2 سانتی متر است که در جعبه این محصول بیست برگ وجود دارد که به همین میزان عکس را چاپ می کند. حتی می توانید این محصول را به عنوان یک هدیه بسیار هیجان انگیز برای دارندگان دوربین Instax Mini دریافت کنید. کاغذهای دوربین فوجی Instax در انواع الگوها و طرح ها در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی آژانس فوجی موجود می باشد.

فیلم دوربین instax mini برای تمامی دوربین های Instax Mini ساخته شده و در بسته بندی زیبا و کوچک عرضه می شود. با استفاده از این محصول می توانید عکس های بسیار زیبا و شگفت انگیزی بگیرید که به راحتی در کیف، کیف پول یا قاب عکس خود قرار دهید. «Instax Film» عکس‌های روشن و باکیفیت با رنگ‌های زنده و رنگ پوست طبیعی به شما می‌دهد. این فیلم در ابعاد 54*86 میلی متر و عکس چاپ شده 46*62 می باشد. در هر بسته 2 عدد فیلم 10 وجود دارد.

با استفاده از Instax mini Instant Film

باید در نظر داشته باشید که هنگام خرید کاغذ دوربین پرینت سریع Instax Mini، تاریخ درج شده روی بسته بندی فیلم جدید است و تاریخ مصرف آن تمام نشده است، زیرا در صورت استفاده از کاغذهای قدیمی، امکان سوختن تصاویر شما بسیار زیاد است. باید یادآوری کنیم که این فیلم ها برای دوربین های چاپ فوری سری Mini هستند و دوربین های چاپ سریع مشابه مانند Instax Wide 300 یا Instax SQ6 یا Polaroid نمی توانند از فیلم های Instax Mini استفاده کنند.

قیمت فیلم دوربین فوجی فیلم

فیلم دوربین چاپ فوری فوجی در آژانس فیلم فوجی همانند سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی وابسته به نرخ ارز است. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید فیلم instax mini یا دریافت قیمت به روز کاغذ چاپ فوری با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فیلم مخصوص دوربین فوجی فیلم اینستکس مینی مدل Instax Mini 2×۱۰" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فیلم مخصوص دوربین فوجی فیلم اینستکس مینی مدل Instax Mini 2×۱۰"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه