نقد و بررسی فیلتر لنز یووی هویا مدل Hoya UV 67mm Pro 1

بررسی لنز Hoya UV 67mm Pro 1 با فیلتر دیجیتال

استفاده از فیلتر UV اغلب برای دوربین های فیلم قدیمی تر ضروری بود زیرا فیلم بی نهایت به نور حساس بود. با این حال، سنسورهای دیجیتال معمولاً به UV حساس نیستند، اما مشکلات به اندازه دوربین‌های قدیمی‌تر آشکار نیستند. چند مثال مشاهده شده نشان می دهد که برای برخی از لنزها یک فیلتر UV می تواند حاشیه های بنفش ناشی از خطای رنگی طولی را کاهش دهد. این اثرات تقریباً ناچیز هستند و دلیل جدی برای استفاده همیشه از فیلترهای UV در دوربین های دیجیتال نیستند. رگه های بنفش با خطای رنگ طولی فقط در شرایط خاصی ظاهر می شوند. نباید با حاشیه های رنگی ناشی از خطای رنگی عرضی اشتباه شود. فیلتر لنز 67 میلی‌متری هویا UV برای لنزهایی است که با دیافراگم 67 میلی‌متری تولید می‌شوند و می‌توانید پشت هود لنز را ببینید.

کاربرد فیلتر لنز

فیلترهای لنز در دسته های مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای دیافراگم های متفاوتی در دسترس هستند. به عنوان مثال، یک فیلتر UV از ورود اشعه ماوراء بنفش به دوربین و ایجاد سوختن پیکسل در سنسور جلوگیری می کند و هزینه گزافی را برای عکاس ایجاد می کند. این مشکل را می توان به دو نوع محافظت تقسیم کرد: اول، محافظت در برابر آسیب های ناشی از استفاده خشن یا افتادن لنز و دوم، محافظت در برابر گرد و غبار، کثیفی، لک و خراش روی عنصر جلویی لنز.

ساختار فیلتر لنز 67 میلی متری UV شیشه ای باریک و فریم آلومینیومی است. مدل فیلتر دیجیتال UV 67mm Pro 1 دارای پوشش چند لایه است. نوع این فیلتر UVV می باشد. رینگ این فیلتر از آلومینیوم با روکش مشکی ساخته شده و در برابر حرارت و آب مقاوم است، بنابراین می توان از این فیلتر در هوای مرطوب و یا گرمای کویر استفاده بهینه کرد.

فیلتر لنز به چند دسته شیشه بدون روکش یا معمولی، سه لایه روکش، شش لایه روکش، نه لایه پوشش، دوازده لایه پوشش و در نهایت بیست و یک لایه پوشش تقسیم می شود که به آن اصلاح محافظ یا با نام فیلتر سبز و Te به عنوان فیلتر آبی شناخته می شود.

قیمت فیلتر 67 میلی متری هویا

فیلتر لنز هویا مدل UV 67mm Pro 1 Digital Filter با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات هویا موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید فیلتر لنز و یا دریافت فیلتر لنز دیجیتال هویا UV 67mm Pro 1 Digital Filter با نمایندگی محصولات هویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فیلتر لنز یووی هویا مدل Hoya UV 67mm Pro 1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فیلتر لنز یووی هویا مدل Hoya UV 67mm Pro 1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه