نقد و بررسی شارژر باتری لیتیومی دوربین سونی Sony BC-VM10

شارژر باتری لیتیومی دوربین سونی BC-VM10 BC-VM10

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از سایبرشات سونی استفاده می کنید، عرضه شارژر BC-VM10 توسط سونی باید خبر خوبی برای شما باشد. این محصول دارای قابلیت های فنی خاصی است که آن را از سایر شارژرها متمایز می کند. اولین ویژگی این محصول قابلیت شارژ باتری های سری M است و این امکان را به شما می دهد که فرصت های عکاسی خود را از دست ندهید و دوربین دیجیتال خود را به سرعت برای کار آماده کنید.

سازگار با انواع باتری ها

شارژر سونی BC-VM10 نیز برای باتری های سری M طراحی شده است که می تواند برق مورد نیاز این دستگاه ها را تامین کند. این شارژر دارای ابعاد بسیار کوچک و وزن بسیار سبکی است که به کاربران امکان حمل آسان آن را می دهد. وزن این شارژر 90 گرم و ابعاد آن 47*27*70 میلی متر می باشد. این محصول به خوبی می تواند باتری مورد نیاز را تامین کند. برای این منظور یک چراغ LED نیز وجود دارد که وضعیت شارژ را نشان می دهد.

شارژر سونی BC-VM10 قیمت

شارژر سونی مدل BC-VM10 با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید شارژر دوربین و یا دریافت قیمت شارژر باتری لیتیومی BC-VM10 BC-VM10 دوربین سونی با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی شارژر باتری لیتیومی دوربین سونی Sony BC-VM10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی شارژر باتری لیتیومی دوربین سونی Sony BC-VM10"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه