نقد و بررسی سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل Unimat D-930 Plus Tranformer

بررسی ترانسفورماتور Unimat مدل D-930 Plus

سه پایه ترانسفورماتور Unimat D-930 Plus محصول جدید برند Unimat با کارایی بیشتر و ویژه نسبت به مدل های قبلی می باشد. این مدل دارای یک هد تغییر زاویه است که علاوه بر دکمه تنظیم سه پایه، می توانید به طور جداگانه زاویه را با تجهیزات متصل به هد (مانند تلفن همراه، دوربین های کامپکت، پنل های LED، میکروفون و …) تنظیم کنید. افقی و عمودی بدهید. شما می توانید گوشی هایی با عرض 55 تا 95 میلی متر را روی پایه گوشی موبایل این مدل قرار دهید. این سه پایه با استفاده از پایه L شکل به شما امکان عکاسی افقی و عمودی را می دهد. یکی از مزایای نام محصول نسبت به مدل های قبلی وجود سوکت های پیچی فلزی است که از آلودگی سوکت های پیچی در استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از دو عدد از این پک می توانید لپ تاپ خود را بالای آن قرار دهید. برای جا دادن به لپ تاپ باید دو عدد بخرید. این محصول شامل سه پایه می باشد.

لوازم جانبی پایه Unimat D-930

لوازم جانبی بسته بندی این استند شامل سه پایه، نگهدارنده L شکل، نگهدارنده موبایل، سر توپ، فیلر، برچسب و پیچ می باشد. مراحل نصب به شرح زیر است: ابتدا چسب دو طرفه را در محل نگهداری تبلت قرار دهید، جای تبلت را در محل نگهدارنده دستگاه موبایل ثابت کنید و آن را روی سر قابل تنظیم سه پایه پیچ کنید. در یک طرف تگ می توانید هر نوع وسیله ای مانند تبلت، ماشین حساب و … را قرار دهید. روی سه پایه

قیمت سه پایه Unimat D-930 Plus

پایه پشتیبانی ترانسفورماتور یونیمت مدل D-930 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات یونیمت موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این محصول دارد. فروشگاه. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه و تک پایه و یا دریافت قیمت روز سه پایه D-930 با نمایندگی محصولات Unimat فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل Unimat D-930 Plus Tranformer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نگهدارنده یونیمات مدل Unimat D-930 Plus Tranformer"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه