نقد و بررسی سه پایه نور Light Stand 803

بررسی پایه نور 803

برای اینکه بتوانید از فلاش یا نور ثابت خود در استودیو، استودیو و مکان های دیگر پشتیبانی کنید، به یک سه پایه برای نور نیاز دارید. پایه نور 803 دارای چندین قفل برای تنظیم ارتفاع می باشد. پایه سبک 803 یک پایه سبک و ظریف و سبک وزن آن تا 2500 گرم و حداکثر ارتفاع آن حدود 210 سانتی متر و حداقل ارتفاع این سه پایه نور 80 سانتی متر است و از سیستم برگشت فنری استفاده می کند. ، در صورت آزاد شدن قفل از ضربه های احتمالی ناشی از افتادن، پایه محصول روی آن قرار می گیرد جلوگیری می کند. وزن خود پایه حدود 950 گرم است و مناسب برای پنل های نور، رینگ لایت و فلاش لایت می باشد. بدنه این سه پایه سبک فلزی است و همین مشکل باعث مقاومت بالای آن شده و به همین دلیل می توان از آن به عنوان پایه گوشی برای عکاسی نیز استفاده کرد. این سری از محصولات در سه سایز ارائه شده است که از نظر استحکام و اندازه متفاوت است. البته استحکام این محصولات در مقایسه با سایر محصولات مشابه را می توان وزن و قیمت سبک آنها دانست.

قیمت سه پایه فنری 803

پایه چراغ فنری 803 با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید پایه پشتیبانی و یا دریافت قیمت روز سه پایه نور 803 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نور Light Stand 803" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نور Light Stand 803"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه