نقد و بررسی سه پایه نور میزی جیماری Jmary MT-49

بررسی سه پایه Jmary MT-49

مدل Jmary MT-49 دارای سر نور حرفه ای استاندارد با پیچ استاندارد برای نصب هر چراغ LED یا حتی دوربین همراه با توپ برای رسیدن به زوایای مختلف و جا کفش سرد متحرک این پایه نور دارای ساختاری شبیه به تلسکوپی است. مونوپاد سه قسمتی که حداقل ارتفاع آن 42.5 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 98 سانتی متر می باشد.

سایر مشخصات پایه چراغ رومیزی جیماری MT-49

قطعات تلسکوپی Jmary MT-49 با قفل پیچی باز و بسته می شود و قسمت زیرین آن توسط گیره پیچی بر روی انواع لبه های میز با حداکثر ضخامت 5 سانتی متر قابل نصب می باشد. براکت نگهدارنده این محصول دارای لایه محافظ جهت جلوگیری از آسیب به سطح میز می باشد. جیماری MT-49 دارای بدنه آلومینیومی و وزن تنها 570 گرم است که تحمل وزن این محصول برابر با یک کیلوگرم می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نور میزی جیماری Jmary MT-49" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نور میزی جیماری Jmary MT-49"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه