نقد و بررسی سه پایه نور جیماری مدل Jmary MT-75

نقد و بررسی استند سبک جیماری مدل MT-75

سه پایه سبک Jmary MT-75 محصولی مهم و بسیار کاربردی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری می باشد. سه پایه های سبک از لوازم جانبی مهم عکاسی هستند. این سه پایه وزن پنج کیلوگرمی را تحمل می کند و بدنه آن از جنس آلومینیوم است و حداکثر ارتفاعی که می تواند برای عکاسی و عکسبرداری در اختیار ما قرار دهد 210 سانتی متر است که یکی از ویژگی های این محصول مناسب بودن برای رینگ و پروژکتور می باشد و همچنین برای فلاش ها و چراغ های ثابت. به علاوه این سه پایه در حالت جمع شدن 71.5 سانتی متر است و به راحتی قابل حمل است.

قیمت سه پایه فنری Jmary MT-75

سه پایه فنری فنری Jmary MT-75 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی جماری موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید پایه پشتیبانی و یا دریافت قیمت روز سه پایه سبک MT-75 با نمایندگی محصولات جیماری، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نور جیماری مدل Jmary MT-75" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نور جیماری مدل Jmary MT-75"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه