نقد و بررسی سه پایه نور ایلکین مدل ilkeen iA-260LS

بررسی پایه روشنایی Ilkin iA-260LS

پایه های نور ikeen HR از آلومینیوم یا آهن ساخته شده و یا با جوشکاری الکتریکی یا اکستروژن مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند. پایه های آن محدب و ثابت است و ابزار خوبی برای عکاسان و فیلمبرداران امروزی است که حتی در آتلیه و خارج از آتلیه و در زمین های ناهموار نیز قابل استفاده است.

سه پایه iA-260LS با نور فنری

پایه نور Ilkin iA-260LS در حالت تاشو 1 متر طول دارد، حداقل ارتفاع این پایه 110 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 252 سانتی متر است کیلوگرم. سه پایه سبک Ilkeen iA-260LS یکی از سه پایه های فنری ایلکین بوده و در دسته سه پایه های حرفه ای قرار می گیرد.

قیمت سه پایه فنری iA-260LS

سه پایه چراغ فنری Ilkeen iA-260LS با اصالت و ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی ایلکین موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ مبادله ای دارد و همچنین سایر محصولات این فروشگاه لطفا با نمایندگی محصولات ilkeen تماس حاصل فرمایید. ، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید پایه پشتیبانی و یا دریافت قیمت روز سه پایه سبک ایلکین مدل iA-260LS.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نور ایلکین مدل ilkeen iA-260LS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نور ایلکین مدل ilkeen iA-260LS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه