نقد و بررسی سه پایه نور ایلکین مدل ilkeen iA-180MLS

بررسی پایه روشنایی مدل Ilkin iA-180MLS

پایه های نور ikeen HR از آلومینیوم یا آهن ساخته شده و یا با جوشکاری الکتریکی یا اکستروژن مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند. پایه های آن محدب و ثابت است و ابزار خوبی برای عکاسان و فیلمبرداران امروزی است که حتی در آتلیه و خارج از آتلیه و در زمین های ناهموار نیز قابل استفاده است.

سه پایه چراغ فنری iA-180MLS

پایه نور Ilkin iA-180MLS در حالت تاشو 1 متر طول دارد، حداقل ارتفاع این پایه 82 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 180 سانتی متر است 4 کیلوگرم سه پایه سبک ilkeen iA-180MLS یکی از سه پایه های فنری ایلکین است و در دسته سه پایه های حرفه ای قرار می گیرد.

قیمت سه پایه فنری iA-180MLS

سه پایه چراغ فنری Ilkeen iA-180MLS با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی ایلکین موجود می باشد، قیمت این محصول همانند سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. جهت خرید پایه پشتیبانی و یا دریافت قیمت روز سه پایه سبک Ilkeen iA-180MLS در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نور ایلکین مدل ilkeen iA-180MLS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نور ایلکین مدل ilkeen iA-180MLS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه