نقد و بررسی سه پایه موبایلی پاناسان همراه هولدر موبایل-تبلتی Panasun 805 M2 Tripod + H95

بررسی سه پایه موبایل پاناسون 805 M2 همراه با نگهدارنده تبلت موبایل

امروزه با توجه به تولید انبوه محتوا و فیلم های آموزشی، نیاز به سه پایه موبایل حرفه ای بسیار محسوس است. تعداد زیادی از کاربران با توجه به موضوع خود نیاز به سه پایه دارند تا گوشی موبایل خود را عمود بر سوژه قرار دهند و عکس یا فیلم با زاویه بالا بگیرند. از طرفی فقط سه پایه های حرفه ای گزینه T (افقی روی ستون وسط) را دارند که معمولا برای دوربین های حرفه ای است و قیمت بالایی هم دارند. کاربر می تواند میله را به صورت افقی بر روی سه پایه قرار داده و از زاویه ای بالا عمود بر زمین این مدل را به صورت عمودی برای عکاسی عکس یا فیلم بگیرد. پایه پاناسان 805 با نگهدارنده فلزی مناسب برای تمامی گوشی های موبایل سایز 6-14.5 سانتی متر می باشد. حداکثر ارتفاع این پایه 2 متر و 20 سانتی متر و حداقل ارتفاع آن حدود 90 سانتی متر است و طول چوب ماهیگیری 47 سانتی متر و دارای ظرفیت وزنی 3-4 کیلوگرم می باشد.

سه پایه سیار پاناسان 805 متر مربع قیمت

پایه تلفن همراه پاناسون 805 M2 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات پاناسان موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه مشمول نرخ ارز می باشد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید پایه گوشی موبایل و یا دریافت قیمت پایه گوشی پاناسان 805 با نمایندگی محصولات پاناسون، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه موبایلی پاناسان همراه هولدر موبایل-تبلتی Panasun 805 M2 Tripod + H95" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه موبایلی پاناسان همراه هولدر موبایل-تبلتی Panasun 805 M2 Tripod + H95"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه