نقد و بررسی سه پایه موبایلی مادوکس جی 2 | Madox G2 Tripod Portable

بررسی سه پایه موبایل Madox G2

سه پایه موبایل Madox G2 یکی از بهترین ابزارها برای فیلمبرداری دستی است. اگر جزو افرادی هستید که تولید محتوا می کنید. و به عکس ها و فیلم های با زاویه بالا نیاز دارید، سه پایه T-show G2 برای شما مناسب است. همه ما می دانیم که سه پایه های T-show گران هستند و برای عکاسی با موبایل بسیار سنگین و حجیم هستند. پس آشپزی، نقاشی، خوشنویسی، بسته بندی وسایل و تمام آموزش های خود را به این سه پایه بسپارید!

سه پایه T-show G2 با نگهدارنده موبایل

طول پایه جی 2 مدوکس در حالت بسته 76 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 182 سانتی متر می باشد همچنین پایه مدوکس جی 2 دارای حداقل ارتفاع 131 سانتی متر بوده و تا 280 گرم وزن را تحمل می کند. یک گیره موبایل با کیفیت نیز به همراه این سه پایه ارائه شده است. این براکت برای گوشی های 58 تا 88 میلی متری مناسب است. فقط گوشی را به صورت افقی در پایه تلفن همراه قرار دهید و دست به کار شوید. نگهدارنده تلفن همراه دارای لاستیک های ضد لغزش برای جلوگیری از سر خوردن گوشی شما می باشد. با استفاده از گیره های سه پایه می توانید آن را در ارتفاع دلخواه تنظیم و ثابت کنید. این قفل ها پیچی هستند. توصیه می شود برای تعادل بهتر موبایل یکی از پایه ها را در ردیف گوشی موبایل قرار دهید تا لرزش کمتری مشاهده شود. به لطف ارتفاع مناسب این سه پایه می توانید از این سه پایه متحرک هم روی میز و هم روی زمین استفاده کنید. برای عکاسی افقی و عمودی کافی است سری سه پایه این کیت را به ستون مرکزی منتقل کرده و سپس محکم کنید.

قیمت سه پایه موبایل Maddox G2

سه پایه موبایل Madox-G2 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات مادوکس موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید پایه گوشی موبایل و یا دریافت قیمت سه پایه تی شو جی 2 با نمایندگی محصولات مادوکس فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه موبایلی مادوکس جی 2 | Madox G2 Tripod Portable" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه موبایلی مادوکس جی 2 | Madox G2 Tripod Portable"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه