نقد و بررسی سه پایه عکاسی فوتومکس مدل Fotomax FT-560 Camera Tripod

نقد و بررسی سه پایه عکاسی حرفه ای Fotomax FT 560

سه پایه Fotomax Fotomax FT560 یکی از پرفروش ترین سه پایه ها برای عکاسی است. برای تهیه سه پایه باید چند نکته را در نظر بگیرید اول وزن خود سه پایه تا در هنگام حمل با مشکل مواجه نشوید دوم وزن مناسب برای قرار دادن روی زمین که باید با وزن مقایسه کنید. از دوربین و لنز اگر دوربین حرفه ای شما دارای لنز معمولی معمولی است، نیازی به استفاده از سه پایه های سنگین ندارید، اما اگر هم لنز و هم دوربین شما سنگین هستند، حتما باید از سه پایه های مناسب خود استفاده کنید. دوربین

ویژگی های سه پایه Fotomax Fotomax FT560

این محصول از آلومینیوم ساخته شده و 1.6 کیلوگرم وزن دارد. حداکثر ارتفاع این مدل 170 سانتی متر، کوتاه ترین ارتفاع این سه پایه 63 سانتی متر و ارتفاع بسته آن 66 سانتی متر است این سه پایه از سه قسمت تشکیل شده است که با قفل باز و بسته می شود. این پایه برای عکاسی و عکاسی حرفه ای با دوربین های بدون آینه و DSLR مناسب است. برای جلوگیری از سر خوردن پایه ها در قسمت زیرین پایه پلاستیکی تعبیه شده است. پایه Photomax FT 560 برای دوربین هایی با حداکثر وزن تا 3 کیلوگرم مناسب است. پس از قرار دادن دوربین بر روی پایه، می توانید به راحتی با آن کار کنید.

سه پایه عکاسی Fotomax FT560 قیمت

سه پایه فوتومکس مدل FT560 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی فوتومکس موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه دوربین فیلمبرداری و یا دریافت قیمت روز سه پایه Photomax FT-560 با نمایندگی محصولات FOTOMAX فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه عکاسی فوتومکس مدل Fotomax FT-560 Camera Tripod" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه عکاسی فوتومکس مدل Fotomax FT-560 Camera Tripod"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه